Auttakaa huutiksen kanssa tumpeloa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BitchAl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BitchAl

Aktiivinen jäsen
31.12.2009
1 084
0
36
Yritän laittaa huutikseen vaatepakettia ja en tajua miksen saa sitä toimimaan.

Latasin Aijaan kautta kuvat ja leikkasin ja liimasin sitä kautta kuvien linkit ja tekstit väliin. Esikatselussa ilmoitus näyttää siltä, että siinä on mun kirjoittamat tekstit ja kuvat ovat URL linkkeinä, eli eivät näy kuvina, vaan pelkkinä linkkeinä.

Tarkastin linkit ja ne ovat oikein ja toimivat, mutta ilmoituksen sivulle ei ilmesty suoraan kuvia...:O

Eli miten saan ilmoitukseeni kuvia? Ja miten siihen pikkuruutuun otsikon vieressä saa kuvan? Latasin siihen suoraan kovalevyltä kuvan, mutta ei siinäkään mitään näy. Voiko mahdollisesti se haitata, että käytän Safaria (Mac)?

Jeesatkaa, mitä teen väärin?

Kokeilin tuota piczassoa. Se tekee saman homman kuin aijaa. Eli esikatselussa näkyy vain linkki, ei kuvaa. Näkyykö ilmossa silloin kuva, vai tuo linkki kuten esikatselussa?

Kokeilin Aijaata, se ei toimi.

Ota ImageShacista linkkirivi "Direct link" kopioimalla. Paina ilmoituspohjan keltaista maisemakuvaketta ja liitä linkkirivi siihen avautuvaan kohtaan. Paina ok ja veikkaan että kuva ilmestyy ilmoitukseesi.

Viimeksi muokattu:
Minä sain useammat kuvat näkyviin kun laitoin aina lisäyksenä sen kuvan ja tekstin. Eli hyväksyin ensin kohteen ja sitten lisäsin tietoa vai millä nimellä se nyt olikaan... En tiedä miten muuten saa kuvat näkyviin suoraan.

Joo, onnistui, kiitos vaan. Latasin kuvat Piczasson kautta ja painoin maisemakuvaketta, johon kopioin direct linkin Piczassosta.

Mulla meni yhen paketin kaa yhteensä varmaan viis tuntia... Onneks kysyin täältä apua, täällähän on vastaus kaikkeen :D

En tajua miten kaikki muut on tajunneet tehdä suoraan noin...:O

Yhteistyössä