Paljonko paino-arvio oli?Joo kirjoittelin jo parissa muussakin ketjussa. Rv 31 ja lapsivettä liian vähän. Tulee syntymään tuon otsikon painoisena lähiviikkoina.
Onko nettilinkkejä edes, jossa olis kuvia?
Nyt 1500g. Vielä eivät kiirehdi käynnistystä, ja kotona saan olla. Mutta ensi viikolla uusi tarkistus ja siitä sitten osastolle seurantaan/ käynnistys. Tiedän nimittäin kokemuksesta ettei se vesi enää lisäänny.Paljonko paino-arvio oli?
:heart: Onpas paljon hiuksia!
Kiitos!
No minä yritän rekisteröityä...Mulla on kuvia mun tytöstä 31+3, 1600g. En laita niitä tähän mutta yv:tä voi lähettää jos haluaa.
joo oli kunnon tukka =) pienipainoinen viikoihin nähden oli hänkin syntyessään mutta tosi hyvä kuntoinen!:heart: Onpas paljon hiuksia!
Mun siskon tyttö synty rv 30+4, maitopurkin kokoisena. Pienipainoinen oli viikkoihin nähden. Ja ihan eri kuntosen näkönen, mitä tää sun baby. Että viikkokin tai 100g painossa voi tehdä keskosella paljon.
Eli siis sain SGA-diagnosinjoo oli kunnon tukka =) pienipainoinen viikoihin nähden oli hänkin syntyessään mutta tosi hyvä kuntoinen!
Tää siskon tyttö oli kans yllättävän hyvässä kunnossa, eikä isompia ongelmia ollu keskolajaksolla. Mutta onhan siinä aina huolensa. Pelkooli kyllä koko lähipiirissä ekat viikot, että miten vauvan käy... Mutta nyt on erittäin kiihkeä ja itsepäinen 2v rasavilli, tädin muru!!:heart:joo oli kunnon tukka =) pienipainoinen viikoihin nähden oli hänkin syntyessään mutta tosi hyvä kuntoinen!
:heart: Meillä 5,5v rasavilliTää siskon tyttö oli kans yllättävän hyvässä kunnossa, eikä isompia ongelmia ollu keskolajaksolla. Mutta onhan siinä aina huolensa. Pelkooli kyllä koko lähipiirissä ekat viikot, että miten vauvan käy... Mutta nyt on erittäin kiihkeä ja itsepäinen 2v rasavilli, tädin muru!!:heart: