Kuvia vaatekaapeista ja vaatehuoneista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja summasummarum
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meikäläisellä ei ole noin siistiä vaatehuonetta tai edes vaatekaappia kuin Chefillä. Noh, siis mun käytössä on kaappi sekä huone.

Vaatehuone

Vaatekaappi

Ei ole ihan juuri nyt otettuja ja vaatehuoneesta en halua laittaa parempia kuvia kun siellä on mun lähinnä alusvaatteet.

• Tykkää
Reactions: chef ja Lispetti
Voi herrantähären ja yhyrenkerran!
On pakko todeta vaikka itsekin tarkka siisteyden ja orgainisoinnin suhteen:D

Mä niin kyllästyin siihen, ettei vaatehuoneesta koskaan löydä yhtikäs mitään. Joten kävelin IKEA:an, ostin vinon pinon laatikoita ja Antonius-korisarjaa...ja tällainen siitä sitten tuli.

Ja on tosiaan vissiin nyt jo pian pari vuotta siitä, kun muutoksen toteutin. Ja edelleen on siistinä pysynyt. Se on nyt niin helppoa, kun tilankäyttö on maksimoitu ja nuo laatikot...ne on NIIN käteviä :heart:

Kyllä se silloin kirpasi...muistaakseni mulla meni joku 300€ kaikkine päivineen tuohon rahaa, mutta kyllä kannatti.

[QUOTE="vierailija";27395555]Oho,vau... pyörtyisitte jos näkisitte meiän vaatehuoneen,siivousta kaipais,todella.[/QUOTE]

En pyörtyis. Tältä tuo meidänkin vaatehuoneemme näytti ennen, kun siihen totaali kyllästyin :D

CHEF!!! Tuo on aivan mieletön!! Kerro salaisuutesi, miten tuo on mahdollista? Onko tuo jokin valmis säilytysjärjestelmä vai oletko itse koonnut? :heart: Pakko saada samanlainen :D :D

IKEA on se mun salaisuus :)

Vaatehuoneen seinällä on semmoiset kiskot, joiden varassa on kannattimia ja hyllylevyjä. Ne siirsin niin, että sain tilan mahdollisimman hyvin käyttöön. Voin kertoa, ettei ihan kaksi tai kolme kertaa riittänyt, jotta pääsin hyvään lopputulokseen. Mutta lopulta se löytyi.

Kuten tuosta toisesta kuvasta (missä vaatehuone on kun pommin jäliltä) näkyy, että siellä oikealla oli ennen hylly...joka oli todella huono...ei sieltä takaata mitään esiin siististi koskaan saanut. Joten otin ne pois ja laitoin tilalle Antonius sarjaa, jossa siis vedettävät korit. Huiman näppärät!

Ja sitten vaan niitä muovilaatikoita niin paljon kun mahtui. Niistä löytää heti tarvitsemansa ja niiden käsittely on helppoa...ottaa vaan laatikon alas ja laittaa takaisin. Helppoa, kuin heinänteko :)

Kesällä, kun mekkoja ja tunikoja on käytössä enempi, olen poistanut tangon vasemmalla puolella olevat hyllyt ja laittanut siihen täyspitkän vaaterekin.

Näin mahtuu mekkoja enempi. Mutta nyt taas kun syksy saapuu, pitää ottaa rekki pois, kun ei niitä hellekolttuja enää tarvita. Tai sitten mä laitan rekille paitoja...pitää pohtia :)

• Tykkää
Reactions: unelmoiden

Todella tarkka ja ammattitaidolla kuvattu.

Mekkoja, laukkuja, kesäkenkiä ja miehen puku + pari kauluspaitaa.
Toisella puolella tätä kaapistoa on 5 vetolaatikkoa ja 2 hyllyä, joilla on paidat, paitamekot, hameet ja housut.

Miehelle koko kaapistosta on varattu tasan yksi hylly ja loput mulle :D
Unelmoin sellasesta vaatehuoneesta, jossa mahtuis heittää vaikka kärrynpyörän.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;27395962:
Mä haaveilen sellaisesta oikeasta vaateHUONEESTA.. tai pukeutumishuoneesta, miksi sitä nyt haluaakaan sanoa :) Ah... Toteutuisipa joskus!

Ei edes lähdetä tähän haaveiluun...mun vaatteiden pitäisi päästä asumaan sellaiseen ihanaan huoneeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;27395962:
Mä haaveilen sellaisesta oikeasta vaateHUONEESTA.. tai pukeutumishuoneesta, miksi sitä nyt haluaakaan sanoa :) Ah... Toteutuisipa joskus!

Joo.. viimeksi kun asuttiin kolmiossa, jouduin taipumaan miehen työn tarpeiden mukaan ja ylimääräisestä huoneesta tuli työhuone. Nyt jos joku ostais pian ton yhden asuntomme, päästäis ostaa ISO asunto, jossa en aio tehdä kompromisseja. Oli kuinka tuikitärkeitä työjuttuja tahansa, mut rytkyt kyllä ansaitsis kokonaisen pukeutumishuoneen.

Tilaisin sinne sellasen lattiasta seisovan korupuun <3
Sitten semmonen antiikkinen pukeutumissohva, tai sellanen mikä jenkkileffoissa niillä on aina sängyn päädyssä.
Pieni baarikaappi ois myös hyvä, kuitenkin siinä pukeutumisessa menee viikonloppusin se 3 tuntia, niin vois samalla siemailla cosmopolitania tai skumppaa.

Kuolen vitutukseen, kun aloin tosissani ajattelemaan tota pukeutumishuonetta.
Tahtoooooooooooo....
dressroom1.jpg

Jep, esim tähän tyyliin....

purple-dressing-room.jpg

Tai näin...

Mä en ole edes katsonut meidän vaatehuoneeseen sen jälkeen, kun siskonpoika roudasi sinne kaikki ne tavarat, mitä ei saanut muuttonsa yhteydessä mahdutettua (tai mitä avovaimonsa ei huolinut :D ) uuteen huusholliinsa. Luultavasti sieltä löytyy moottoripyörän moottorista lähtien kaikkea mahdollista :laugh:

Yhteistyössä