Kuvia, rv, paljonko painoa on tullut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Minä 27,4 eli pian rv28...
Painoa on tullut 21kg, Hirveä! Mutta super dietillä taas ollaan kun synnytän. On jo kamala tehdä työt ko vatsan kanssa ja painon...liikuminen sattuu, luut alhalta tai jotain on aika kipeä! Tunnen itseä palloksi...

IMG 0186

[QUOTE="...";30104419]Nääkin kilot on tullut vasta rv 19 jälkeen. Mä kerkesin jo tosissaan huolestua, kun paino ei noussut... Mä en edes tiedä, miten tänne saa kuvan laitettua :D Mutta maha on vähän pienempi kuin sulla, paino on nyt 72kg. Että jollekin dieetille täytyy itekkin alkaa ennen ensi kesää. :)[/QUOTE]

Mulla kans tai siis olen jotain nyt 71,5 ja lähtöpainoa on ollut 50kg... Mä jo kans suunnittelen diettiä ja katson erilaisia fitnes ohjelmia :D

Minä 27,4 eli pian rv28...
Painoa on tullut 21kg, Hirveä! Mutta super dietillä taas ollaan kun synnytän. On jo kamala tehdä työt ko vatsan kanssa ja painon...liikuminen sattuu, luut alhalta tai jotain on aika kipeä! Tunnen itseä palloksi...

IMG 0186

Sähän olet ihan sopusuhtainen ja sulla on kaunis maha! Mihin ne kilot on tullut? Olet kyllä ollut todella hoikka aiemmin!

Mukavaa odotusta! <3

Sähän olet ihan sopusuhtainen ja sulla on kaunis maha! Mihin ne kilot on tullut? Olet kyllä ollut todella hoikka aiemmin!

Mukavaa odotusta! <3

No mun takapuoli ja jalat ovat valtavat :D. Mutta kyllä siellä on turvotustakin todella paljon. En ole nyt laihassa kunnossa, ainakin 21kg on liika mun kropalle taas yhtäkkiä ja tottua on vaikea kun katson peilistä ja tottua siis taas tähän. No onneksi ei ole enää monta vkoa, niin olen ehkä taas kunnossa.

Mulla kans tai siis olen jotain nyt 71,5 ja lähtöpainoa on ollut 50kg... Mä jo kans suunnittelen diettiä ja katson erilaisia fitnes ohjelmia :D

Mulla on suunnitelmissa puolimaraton 2016, eiköhän ne kilot harjoitellessa jalostu pois. Osan jos saisi ennen kesää pois, että kehtaa kattoa itteään peilistä :D No joo, se oli vitsi. Mutta tavoitepaino olisi 60kg paikkeilla, kuten ennen esikoista oli.

[QUOTE="...";30104499]Mulla on suunnitelmissa puolimaraton 2016, eiköhän ne kilot harjoitellessa jalostu pois. Osan jos saisi ennen kesää pois, että kehtaa kattoa itteään peilistä :D No joo, se oli vitsi. Mutta tavoitepaino olisi 60kg paikkeilla, kuten ennen esikoista oli.[/QUOTE]
Mulla on 48-50kg :) kans niin kuin aina ennenkin, paitsi nyt aloitan treenata itseä paljon, halua muokata kropan pikkasen. Nyt jo treenan, mutta vähän ja joka päivä, jalat särkee nyt paljon, kun juuri 1t sitten olit taas pyörällä 25min ja pilates.

Ja yhteensä 9kg tullut painoa lisää.. Ensimmäisessä raskaudessa 25kg, toisessa ja kolmannessa 22kg. Nyt kattonu mitä suuhun laittaa ja paljon juonut vettä, niin ei ole tullut turvotusta.

Mulla on 48-50kg :) kans niin kuin aina ennenkin, paitsi nyt aloitan treenata itseä paljon, halua muokata kropan pikkasen. Nyt jo treenan, mutta vähän ja joka päivä, jalat särkee nyt paljon, kun juuri 1t sitten olit taas pyörällä 25min ja pilates.

Mun raskaudenaikainen treeni on jäänyt kävelylenkkien varaan... :/ No rv 12 asti jaoin postia polkupyörällä, mutta sen jälkeen ei ole tullut mitään treenattua, kun pelästyin tuota painon nousemattomuutta. Mutta jospa tästä reipastuisi ja vauvan synnyttyä alkais kunnon hikitreenit! :)

Oot varmaan melko lyhyt ap jos painoit ennen n. 50kg? Jos sun reidet ja lantio on mielestäsi isot nyt, niin monta cm on ympärysmitat? Entä vaatekokosi ennen ja nyt? Itselläni on isot reidet ja painoa nyt enemmänkin, mutta olenkin pitkä. Reisi nyt julmeat 71cm :( Oma vaatekokoni ennen raskautta oli 38 ja nyt 46-48 loppuraskaudessa. Ennen raskautta painoin 70kg. Pituus 172cm.

ps. mielestäni et näytä kuvassa nyt edes isolta

Yhteistyössä