Heips.. Itse luulen et noi testit on susia kun nyt ei sitten tullut mitään, kun äsken tein no ei toi pissakaan ollut ollut rakossa kuin 2 tuntia, mutta ..huoh
Ei pitäisi testailla koko ollenkaan,niin ei toivoisi turhia. kyllä se minusta oli dpo7 kun sen testin iltapisusta tein. Mulla muuten viime kierrossa kun niitä haamu´plussia tein,niin iltapisuista tulivat ne, ja aamuisin ei mitään... kumma juttu...
Mutta eihän tässä nyt tosiaan auta sitten muuta kuin odottaa tuleeko menkat :I
Kiitos kuitenkin kun myötäelätte ja näitte kanssa siinä JOTAIN, että en nyt ihan hupsu ole...
Edit:
Testi jonka tänään ostin ja tein onkin 25 herkkä.. perkele... muka piti olla kympin herkkyys. Nyt ei masennakaan niiiiiin paljon enää. Ja kyl siinä joku hemmetin varjo viiva näkyy,mut vain paljaalla silmällä.
JA ohjeenkin luin vasta nyt ja siin sanottiin että laita tikku pissa-astiaan 3-5 minuutiksi sentin syvyyteen ja lue tulos 5 minuutin kuluttua. Testi on luettavissa 10 minuuttia.. mitä ihmettä???
Siis oikein kaks kertaa luin että "anna liuskan olla astiassa 3-5 min. älä koske liuskaan tänä aikana" Ehheheh.. no mut tuskin tuo tulokseen vaikutti vaikka uitin sitä pissassa vain 5 sek?