Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="...";24193326]ei herranjestas että varatut akat täällä kihertelee tällasen eräjorman perään ja kiertää kun kissa kuumaa puuroa.
en yhtään enää ihmettele kun tääl oli joku aika sitten keskustelu että palstalla liehakoiva mies huijaa kaikkia kotiäitejä. suorastaan rikkoo parisuhteita kun nää hölmöt menee nettikirjoitteluista (ja kuvista) niin lankaan.
et pitää yrittää palstan ainokaiset ukot kietoo pikkurillin ympärille (vaikkei olis ees komeita) että tuntis itsensä viehättäväks :D :D :D :D

ja dataa en väitä tuoks peluriks ja muuten ihan komee mies olet, pisti vaan silmään nää naisten kommentit ja tykkäykset.[/QUOTE]

Mä tykkään katsella toisia ihmisiä ja jos jonkun kuva todella säväyttää, oli se sitten mies tai nainen, mä todellakin sanon siitä :)

Elä viitsi yleistää.

"diu"
[QUOTE="vieras";24192380]Nyt mä ihastuin Dataan! Olen jo hänen kirjoitustensa perusteella miettinyt, että vaikuttaa varsin fiksulta, avarakatseiselta ja mukavalta tyypiltä. Nyt pääsin toteamaan, että sehän on hitto vie komeakin! ;)[/QUOTE]

Jep, mä olen myös ihan järkyttynyt että kerrankin palstalla on fiksu, mukava ja komea mies :O Tai no olisi harvinaisuus ihan fiksu ja mukava-ominaisuuksilla mutta superharvinainen vielä kun on komeakin :D

Kun tulee ikää enemmän, niin se kunkin ihmisen ominaispaino ei enää yleensä ole sama, kuin se on esim. ollut joskus teininä, vaikka pituutta olisi ollut yhtä paljon. Varmasti moni nainen voi allekirjoittaa, että on tosi vaikea pidettyä painoa enää vanhempana sellaisella tasolla, kuin mitä se on ollut nuorempana.
No en mä haluisikaan painaa 45 kiloa kuten silloin,kun ekaa aloin odottamaan :D
Ja mun mielestä painon hallinta näin parin lapsen jälkeen,normi arkea eläessa on paljon helpompaa,kuin silloin kun tuli elettyä huoletonta elämää.. :)

Bfhitf
En puutu tuon idunnorin painoon.. Ainoa asia joka noissa kuvissa ärsyttää on nuo helevetin pullot.. Jotenkin tuollaisiet kännäyskuvat antaa ihmisestä lapsellisen ja tyhmän kuvan...

[QUOTE="vieras";24192733]Esrerin "kauneudesta":
Jos muija on kuvissa naama peruslukemilla ja kuvaa käsitellään vielä niin siitäpä saa mieleisensä. Onko kukaan nähnyt tästä emännästä luonnollista, nauravaa kuvaa?

Minä olen kyseisen muijan nähnyt tosiaan livenä useinkin ja ei vastaa ollenkaan tuota 'eteeristä' käsitystä.[/QUOTE]

Anteeks nyt vaan, mutta olen monestikin laittanut kuvia, joissa hymyilen tai nauran. Silloin oletkin aina niin kovin hiljaa. Etkä sä ole mua nähnyt. Ja jos olet, haluat vaan, että kaikki ajattelis, että olisin muka jotenkin ratkaisevasti rumempi, kuin kuvissa. Onneton olet.

[QUOTE="vieras";24192733]Esrerin "kauneudesta":
Jos muija on kuvissa naama peruslukemilla ja kuvaa käsitellään vielä niin siitäpä saa mieleisensä. Onko kukaan nähnyt tästä emännästä luonnollista, nauravaa kuvaa?

Minä olen kyseisen muijan nähnyt tosiaan livenä useinkin ja ei vastaa ollenkaan tuota 'eteeristä' käsitystä.[/QUOTE]

Piti ihan käydä tarkistamassa asia. PölyEsteristä on todellakin olemassa peräänkuuluttamiasi luonnollisia hymykuvia. Kaunis on. Kannattaa pitää kateelliset mölyt mahassa, paistaa liian selvästi läpi näistä jutuista.

Tänne kannattaa kuviaan laittaa vain niiden,jotka voivat itsensä kanssa hyvin..Eivätkä ota turhan vakavasti muiden arvosteluja.

Joku on toisen mielestä liian lihava,toinen liian laiha,jollain on ruma nenä,yksi ei osaa pukeutua,joku näyttää iki teiniltä ,kun taas yksi näyttää ikäistään kymmenen vuotta vanhemmalta...
Jos jokainen palstalainen toisten mielipiteiden mukaan alkaisi muuttua saisi sitä jatkaa koko loppu elämänsä,koska mikään ei ole koskaan kaikille hyvä :D
Parempi,kun itse tulee itsensä kanssa toimeen ja on sinut itsensä kanssa :)

..-..
röppö
kun kyse ei ole siitä että näyttäisit liian laihalta. hoikka olet, mutta näytät kuihtuneelta. monelle muulle tuo paino vois sopia ja he näyttäsivät normaalipainoisilta.
mielestäni näytät kuitenkin riutuneelta normaalipainoiseksi, voisit parillakin kilolla lihotessasi näyttää jo hehkeemmältä. ei tässä kukaan ole tarkoittanut että pitäs lihota 10kg näyttääkseen terveeltä.
tottahan se on että paremmin sitä jaksaa kun ylim. kilot on poissa.

saatan tietää mistä puhun, kun mun paino on ollu 46kg, 55kg ja 60kg painoissa ja olen siis 179cm pitkä. ja nykyään siis 63kg, toi 55kg ei sopinu mulle ollenkaan vaikka olinkin mielestäni ihan normaalipainonen ja jaksoin hyvin jne. En vaan enää jaksanu kun oli niin olematon pylly ja naama meni niin kapeeks. ja tarviiko edes sanoa sopiko 46kg 179cm pitkälle?

..-..
röppö
kun kyse ei ole siitä että näyttäisit liian laihalta. hoikka olet, mutta näytät kuihtuneelta. monelle muulle tuo paino vois sopia ja he näyttäsivät normaalipainoisilta.
mielestäni näytät kuitenkin riutuneelta normaalipainoiseksi, voisit parillakin kilolla lihotessasi näyttää jo hehkeemmältä. ei tässä kukaan ole tarkoittanut että pitäs lihota 10kg näyttääkseen terveeltä.
tottahan se on että paremmin sitä jaksaa kun ylim. kilot on poissa.

saatan tietää mistä puhun, kun mun paino on ollu 46kg, 55kg ja 60kg painoissa ja olen siis 179cm pitkä. ja nykyään siis 63kg, toi 55kg ei sopinu mulle ollenkaan vaikka olinkin mielestäni ihan normaalipainonen ja jaksoin hyvin jne. En vaan enää jaksanu kun oli niin olematon pylly ja naama meni niin kapeeks. ja tarviiko edes sanoa sopiko 46kg 179cm pitkälle?
niin ja vauvaa tässä odotetaan että 3 kiloa on tullu siis tohon 60kiloon painoa :) nyt alanki sitte jo näyttää kurvikkaalta :D
mutta varmaan palaan takaisin tohon 60kg sitten kun jaksan ;)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä