Voin kokemuksesta kertoa, että Peppi ei oo ainoastaan mukava, vaan ihana :heart:Kaunis olet ja mukavan näkönen
Joo, ne laitetaan nykyisin yyveellä.ompa kommeita naisia palstalla
ja eikä haukkumisa isommalta vissin? toivottavasti jatkuuki näin.
En ymmärrä mitä haukkumista ihmiset susta keksii, käsittämättömän törkeetä ja ala-arvoista käytöstä. :O Aika alas on kyllä vajottu jos pitää alkaa netissä arvostelemaan tuntemattoman ULKONÄKÖÄ pönkittääkseen itseään..Joo, ne laitetaan nykyisin yyveellä.
no jaa, kai se paremman puutteessa kävi...Oliks hyvä tikkari?
no jo on törkeää!Joo, ne laitetaan nykyisin yyveellä.
Mä jo ihmettelin viimeksi, kun niin nihkeästi kommentoitiin yhtään mitään mun kuvaan, samoin kävi nyt. Selvisi syy sitten, kun rupesin viestejä selaamaan . No, mut viestit poistettu eikä niistä sen enempää.no jo on törkeää!
Sä olet nukkemaisen kaunis, enkä todellakaan ihmettele että monet pitävät sua nättinä.
Mulla on kärsä Siis semmonen tosi pysty pieni nenä. Molemmilla vanhemmillani on tavalliset nenät, mutta jollain äidin hieman kaukaisemmilla sukulaisilla on samanlainen hassu nenä kun mulla.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24186194:Possut on söpöjä, tosin niiden kärsä ihmisen naamassa ei oikein natsaa. Ai hitsi, mutta suomalaisillahan on perinteisesti kärsät nenien paikalla, mutta sitä ei saa sanoa ääneen.
Hih, mun pojan lempinimi on ollut ihan vauvasta saakka Possu Posander. Sai alkunsa hänen nukkumisasennostaan.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24186201:Mä sanon tytärtäni aina possuksi. Hän on pinkin värinen ja hänellä on sellainen söpö nenä. Hän on maailman kaunein ja ihanin pikku possu.:heart:
Mun nuorimmaisella on pottu nenun paikalla, vaikka ei ole sitä vanhemmiltaan perinnyt =)Mulla on kärsä Siis semmonen tosi pysty pieni nenä. Molemmilla vanhemmillani on tavalliset nenät, mutta jollain äidin hieman kaukaisemmilla sukulaisilla on samanlainen hassu nenä kun mulla.
Miksi mä en saa näitä osotelinkkejä näkyviin ?http://www.aijaa.com/v.php?i=004278314244.jpg <3 minä <3