Kuvia palstalaisista!

Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Minua ärsyttää, kun en ikinä tunnista ketään tuttua näistä kuvaketjuista :headwall:.
Olisi nyt edes JOKU samasta kaupungista!

Kivoja kuvia olette laittaneet =).

[QUOTE="vieras";24184977]Ei pahalla, mutta tää on kyllä jotain aivan järkyttävää..... Ei ihan lapsipalstalle sopivaa... :( Eikä muutenkaan silmille kivaa katsottavaa.[/QUOTE]

:D Voi kauheeta. Oisko viinilasi ollut sopivampi käteen? :p

;)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24186194:
Possut on söpöjä, tosin niiden kärsä ihmisen naamassa ei oikein natsaa. Ai hitsi, mutta suomalaisillahan on perinteisesti kärsät nenien paikalla, mutta sitä ei saa sanoa ääneen.
Mulla on kärsä :D Siis semmonen tosi pysty pieni nenä. Molemmilla vanhemmillani on tavalliset nenät, mutta jollain äidin hieman kaukaisemmilla sukulaisilla on samanlainen hassu nenä kun mulla.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24186201:
Mä sanon tytärtäni aina possuksi. Hän on pinkin värinen ja hänellä on sellainen söpö nenä. Hän on maailman kaunein ja ihanin pikku possu.:heart:
Hih, mun pojan lempinimi on ollut ihan vauvasta saakka Possu Posander. Sai alkunsa hänen nukkumisasennostaan.

Mulla on kärsä :D Siis semmonen tosi pysty pieni nenä. Molemmilla vanhemmillani on tavalliset nenät, mutta jollain äidin hieman kaukaisemmilla sukulaisilla on samanlainen hassu nenä kun mulla.
Mun nuorimmaisella on pottu nenun paikalla, vaikka ei ole sitä vanhemmiltaan perinnyt =)
Mutta ei se nenä miestä/naista pahenna. Vaikka toi possu vertaus vedetäänkin aina vartalo puolelle.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä