"Ninna"
Aivan upea, yksi kauneimmista naisista jonka olen nähnyt. Enkä edes vitsaile.
Niitä lukuja ja painoindeksiä ei pidä liikaa tuijottaa. Ihmiset näyttää erilaisilta samoissa luvuissa, ja joillekin vain kuuluu luiden ympärille vähän enemmän. Tiedän ihmisiä, jotka painoindeksin mukaan olisivat ylipainoisia, mutta ei näytä siltä, eivätkä he vain tunnu onnistuvankaan tiputtaa painoa paljoa enemmän, ilman tosi kovaa työtä. Kaikkien kropat ei vaan oikeasti sovellu sille painoindeksi asteikolle. Älä turhaan enempää tiputa!Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24183796:Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen...
Omasta mielestäni en ole mitenkään riutunut..
Painoindeksin mukaan normaalipainoinen ja periaatteessa voisi muutaman kilon tiputtaakkin vielä..
Ja ei oo itsestään ruskettavaa,päivettävääkosteusvoidetta olen silloin tällöin käyttänyt
Ja kuvaa ei ole muokattu...puhelimessa huono kamera ja jotenkin vessan valo vääristää...
Mitä ihmettä?! Huulet ovat oikein hyvät ja sopii ko. henkilön muuhun lookkiin.oikein nätti,mut ruman vriset huulet.
Vau, mikä silmien väri :heart:
Ihana kuva, edelleen.
Tunnistin
KiitosVau, mikä silmien väri :heart:
Veikeä .jos tälläin nopeesti laitan esille
Nätti
joo vähän höppänä ilme mutta täytyyhän sitä joskus :saint:Veikeä .
Kauriinsilmä! =)
täytyy tehdä paljastus. Mun mies sanoo mua Bambiks eli ihan osuva kommentti norsman :heart:Kauriinsilmä! =)
Ei pahalla, mutta tää on kyllä jotain aivan järkyttävää..... Ei ihan lapsipalstalle sopivaa... Eikä muutenkaan silmille kivaa katsottavaa.