Askeettinen mutta toimiva savustuspytty
Pari pulleaa ponia
Pari pulleaa ponia
Viimeksi muokattu:
Hienoja kuvia. Missä tuo lohipatsas on?VillaNanna: Lauantain pyrähdys Tuolla olisi muutama kuva Helsingistä
Se on siellä luonnonpuiston puolella. Kun lähdetään ajamaan Arabianrantaan päin.Hienoja kuvia. Missä tuo lohipatsas on?
Sun poikasi on jo noin "iso"? :O
On 2 vuotias ja pian taas uus vauveli tuleeSun poikasi on jo noin "iso"? :O
aika kamala, toi valo ja kamera venyttää naaman hirveästi , halusin katsoa ennen aamiaista todellisuus että onko liian kamala sinne mennä ilman meikkiä hahaAika hyvä. Yritin kerran ottaa itsestäni "selfien", että kaikki näkis miten nuorennäköinen olen. Ei onnistunut
Ahkeralta vaikuttaa apuri
Onpa nättejä mukuloita. Minun yhdellä lapsenlapsellani on kiharat hiukset
Kiitos mun suvussa on aika kiharat hiukset, itselläkin, ehkä kun juutalaisia meillä on suvussaOnpa nättejä mukuloita. Minun yhdellä lapsenlapsellani on kiharat hiukset
Puutarhuriko on pilikkihaalareissa pitkällään?Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;29776822:
Joo, ei sentään ole ihan pilkkihaalari vaan mun talviset työvermeet, toppavetimet kuitenkin Täällä on 8 astetta lämmintä mutta tosi kova tuuli ja järven rannalla ollaan niin on aika vilakkaa vielä.. Tauko haravoinnista =)Puutarhuriko on pilikkihaalareissa pitkällään?