Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:tässäpä jotain
http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/photo_search.php?oid=6510367749&view=all
http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/photo_search.php?oid=5321524478&view=all
Jestas...Oon jotenkin aina uudestaan ällistynyt noista Lapin maisemista. Pohjoisin paikka missä oon käynyt, lienee tosin vain Inari/Ivalo, joten Nuorgam tuntuu aina vaan eksoottiselta, vaikka kuin ois samassa maassa.
Jos tuntuu henkilökohtaiselta niin ei oo pakko vastata, mutta kiinnostais pari juttua. Miten oot päätynyt noin pohjoseen asumaan, vai ootko kotoisin sieltä? Käytkö usein reissussa etelämmässä Suomea/ulkomailla? Tuntuuko ikinä että ahdistaa, kun on niin kaukana kaikesta vai tuoko Lapin avaruus vain vapaudentunteen? Olin kerran Vuotson korkeudella töissä, ja siellä jotenkin hajotti ajatus siitä, että täytyy matkustaa päivä päästäkseen suunnilleen edes pois Lapista
. Vaikka toisaalta tykkäsinkin. Oulun seudulta mäkin oon alunperin, en siis Etelä-Suomesta.
joo täältä oon kotoisin.. välillä kävin asumassa rovaniemellä mut takasi tultiin.. harvemmin tulee reissattua, ehkä just jossain oulun korkeudella tulee käytyä, syynä juurikin nuo matkat.. mut ei sillä, mie viihdyn täällä
kaveri sanoi juuri eilen et jos Nuorgamis oli kesällä monta lämmintä päivää putkeen, tää olis liian hyvä paikka

