KUVIA kotikaupungeistanne/kylistänne? Sis. kuvia :D

PauhaavaSydän

Aktiivinen jäsen
26.11.2007
4 178
0
36
Ois kiva nähdä kesäisiä kuvia ympäri Suomen ja ulkomailtakin :).
Minä voin aloittaa, nämä kuvat on otettu tänään Helsingistä.

Meilahdesta, suosikkipyöräilyreittini varrelta

Kahvila Regatta, maailman söpöin pikku kahvila. Kahvilan nimikyltissä lukee lisävetonaulana "Napakelkkailua", meren äärellä kun ollaan, mutta nyt ei kyllä taida olla sesonki :D (sitäpaitsi se on hoijakka, mutta menköön tämän kerran..)

Töölö, kaunista 30-luvun kaupunkirakentamista korkeine huoneineen

Mansikkapaikkani auringonottoon, suojainen pikku laituri kaislikon kätkössä Pikku Huopalahdessa

Mansikkapaikasta, osa 2

Suomenlinnasta, perinteinen näkymä

Bastioni,esiintymisareena
hamina.jpg

Ruk
images

Raatihuoneentori
Hamina_raatihuone0807.jpg

:x :headwall: :x
142443.jpg

Laitan vielä. Toivottavasti muutkin vielä innostuu, vaikka onko tää joku juttu että vain tiettyjen tyyppien aloittamiin ketjuihin lisätään kuvia..??

Kauppatori + Uspenski

Vanhat maitokärryt Suomenlinnassa

Lokit, nuo varastelevat röyhkimykset (rajaus on kehno, mutta kun valo ehti jo vaihtua punaiseksi ja olin keskellä tietä :D)

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
tässäpä jotain

http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/photo_search.php?oid=6510367749&view=all

http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/photo_search.php?oid=5321524478&view=all

Jestas...Oon jotenkin aina uudestaan ällistynyt noista Lapin maisemista. Pohjoisin paikka missä oon käynyt, lienee tosin vain Inari/Ivalo, joten Nuorgam tuntuu aina vaan eksoottiselta, vaikka kuin ois samassa maassa.

Jos tuntuu henkilökohtaiselta niin ei oo pakko vastata, mutta kiinnostais pari juttua :D. Miten oot päätynyt noin pohjoseen asumaan, vai ootko kotoisin sieltä? Käytkö usein reissussa etelämmässä Suomea/ulkomailla? Tuntuuko ikinä että ahdistaa, kun on niin kaukana kaikesta vai tuoko Lapin avaruus vain vapaudentunteen? Olin kerran Vuotson korkeudella töissä, ja siellä jotenkin hajotti ajatus siitä, että täytyy matkustaa päivä päästäkseen suunnilleen edes pois Lapista :D. Vaikka toisaalta tykkäsinkin. Oulun seudulta mäkin oon alunperin, en siis Etelä-Suomesta.

Yhteistyössä