Kuvia kaveruksista :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaverukset
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Uskon, että koiramme suojelee meidän pikkuista, kun kaveruksia ovat :D Ovat silti aina aikuisen valvovan silmän alla :) Itse olen kasvanut niin koirien, härkien kuin hevosen jaloissa pyörien ja elossa ollaan ;)

• Tykkää
Reactions: Wolt
Uskon, että koiramme suojelee meidän pikkuista, kun kaveruksia ovat :D Ovat silti aina aikuisen valvovan silmän alla :) Itse olen kasvanut niin koirien, härkien kuin hevosen jaloissa pyörien ja elossa ollaan ;)

Aivan sulonen koira :heart:
Kun osaa kouluttaa koiran (niinku oletan ap:n osaavan) niin lapsi ja koira voi olla parhaat kaverit (ja koira suojelee silloin lasta/perhettä... näin ainakin meidän koiravainaat aikanaan. )

[QUOTE="just";25223543]Hyi hemmetti:( Miksi äiti ei suojele lastaan tuollaiselta?[/QUOTE]
Mä en usko että ap:n lapsi on vaarassa.
Noi rotikat ovat maailman parhaimpia koiria hyvissä käsissä. :)

Aivan sulonen koira :heart:
Kun osaa kouluttaa koiran (niinku oletan ap:n osaavan) niin lapsi ja koira voi olla parhaat kaverit (ja koira suojelee silloin lasta/perhettä... näin ainakin meidän koiravainaat aikanaan. )

Kiitos :) Näillä kaveruksilla on usein ihan omat jutut, saa välillä nauraa. Ja tähän saakka on saanut koiraa puolustaa, ettei lapsi liian kovasti sitä muokkaa :D

Tässä yksi meidän paimenistamme toiseksi nuorimman tyttären kanssa.
Parhaimmillaan meillä oli kolme aikuista tuon rodun edustajaa (ja kahdeksan pentua odottamassa luovutusta). Ikinä en hetkeäkään lasten turvallisuuden puolesta pelännyt.

9209882.jpg

Yhteistyössä