Kuvia hiustenpidennyksistä! Eli kuvapinoa pystyyn :)

Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
kuinka niin huijaukselle? Tolla logiikalla myös värjääminen olis huijaamista. Mä ainakin haluun kohentaa ulkonäköä tälläsillä pikkukikoilla jos se mun olon saa paremmaks :) mä inhosin mun lyhkäsiä hiuksia, ja tällä meni sekin inho pois :)
Sama homma täällä :)
 
qq
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja qq:
Mä en pystyis käyttään pidennyksiä.. Tuntuis jotankin huijaukselle. :D
kuinka niin huijaukselle? Tolla logiikalla myös värjääminen olis huijaamista. Mä ainakin haluun kohentaa ulkonäköä tälläsillä pikkukikoilla jos se mun olon saa paremmaks :) mä inhosin mun lyhkäsiä hiuksia, ja tällä meni sekin inho pois :)
En mä tiedä, tuntuu vaan. :p Itsellä hiusväristä näkee, että on värjätyt, kuten useilla muillakin, joten se ei niin tunnu.. :whistle:

 
Alkuperäinen kirjoittaja qq:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja qq:
Mä en pystyis käyttään pidennyksiä.. Tuntuis jotankin huijaukselle. :D
kuinka niin huijaukselle? Tolla logiikalla myös värjääminen olis huijaamista. Mä ainakin haluun kohentaa ulkonäköä tälläsillä pikkukikoilla jos se mun olon saa paremmaks :) mä inhosin mun lyhkäsiä hiuksia, ja tällä meni sekin inho pois :)
En mä tiedä, tuntuu vaan. :p Itsellä hiusväristä näkee, että on värjätyt, kuten useilla muillakin, joten se ei niin tunnu.. :whistle:
on noita pidennyksiäkin monilla muillakin ;) väitän että katukuvassa hyvin laitetut aitohiuspidennykset menee läpi kuin veitsi voihin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja qq:
Mä en pystyis käyttään pidennyksiä.. Tuntuis jotankin huijaukselle. :D
kuinka niin huijaukselle? Tolla logiikalla myös värjääminen olis huijaamista. Mä ainakin haluun kohentaa ulkonäköä tälläsillä pikkukikoilla jos se mun olon saa paremmaks :) mä inhosin mun lyhkäsiä hiuksia, ja tällä meni sekin inho pois :)
Sama täällä, mielestäni ulkonäöllä leikkiminen on suurta huvia :D Ainakin itselleni. Tuolla logiikalla tietty meikki ja korostavat/häivyttävät vaatteetkin on huijausta (enkä tarkoita mitään kiristyskorsetteja, vaan taidokkailla leikkauksilla aikaansaatua korostusta/häivitystä).

Tosin kohta tuon kommentin kirjoittaja tulee ehkä sanomaan, ettei hän koskaan meikkaa tai käytä vaatteita ja vesi on vanhin voitehista tmv :D

Muoks: Ja tämän ei ole tarkoitus olla loukkaava viesti qq:lle tai muullekaan : )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:


Tästä näkyy pituutta, 45cm tais olla näiden pituus
Että pitikin avata tämä ketju! |O |O

Mitä maksoi, kauan kesti laitto, miten hoidetaan, kerro kaikki?
Tilasin netistä, postikuluineen 125e/paketti (tilasin kahdet) eli ~250e
laitto kesti vajaan tunnin, hintaa tuli kampaajalla 45e

hoito-ohjeita löytyy googlesta pilvin pimein, tärkeimmät mulla on olleet seuraavat:

-harjaa hiuksia tarpeeksi usein
-käytä hiuksiin jätettäviä hoitosuihkeita
-älä lyö hoitoainetta teippikohtiin suihkussa
-pyyhe päässä saunaan
-koskaan ei ikinä saa mennä märillä hiuksilla nukkumaan
-letitä hiukset yöksi
-älä näprää teippejä :D
-älä harjaa märkinä
-älä revi kovasti harjatessa

tossa kai tärkeimmät

*muoks*
tosiaan parin kk välein käyn otattaa nää pois, ja laitetaan heti takas--menee puoltoista tuntia koko hommassa.Samoja pystyy käyttämään uusiks n. 15 kertaa jos hyvin hoitaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Onkohan liikaa hoitamista mun makuun :D Hinta ei ole niin paha kuin luulin. Jään pohtimaan...
loppujen lopuks nää menee tässä sivussa :D
jos kiinni pitää niin ei niitä tarvii koko ajan sutia. Ja noi hätävarjelutoimenpiteet oppii äkkiä muistamaan. Helpot nää oikeesti on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Onkohan liikaa hoitamista mun makuun :D Hinta ei ole niin paha kuin luulin. Jään pohtimaan...
loppujen lopuks nää menee tässä sivussa :D
jos kiinni pitää niin ei niitä tarvii koko ajan sutia. Ja noi hätävarjelutoimenpiteet oppii äkkiä muistamaan. Helpot nää oikeesti on.
No niin hys hys älähän nyt, ne on tosi vaikea hoitaa ja ja.. :whistle:
 


tässä kuvassa mulla on yks 90 cm nauha laitettuna. Laitettiin sit "rokkitukka" koska nättiä kokopään pidennystä ei tolla määrällä viellä saanut laitettua. Mut kivat noikin oli, sen viikon mitä niitä pidin ennen lisäyksiä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja teipit:
Miten ne teipit oikeen kiinnitetään?
Lähteeks omaa tukkaa kuin paljon siinä irrotuksessa?
ei lähtenyt sen enempää kuin mitä niitä omia tippuneita hiuksia oli teippeihin jäänyt :)

Kiinnitetään sellasella hiusteipillä, joka laitetaan pidennysosioiden väliin. Otetaan ohuelti omia hiuksia tupsu kerrallaan, ja ne hiusosiot laitetaan vastakkain--teippi pitää ne kiinni. Menikö liian sekavaks :p :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Minkälaiset nuo clip-onit ovat? Pysyvätkö hyvin paikoillaan? Mites tuo väri? Miten osaa tilata oikean väristä tukkaa? :snotty:
kato vaikka hairium.com, siellä näkyy kaikki värit, ja selostetaan clip-onien käytöt jne. Omani oon tuolta tilannu, hyvälaatuista hiusta on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Minkälaiset nuo clip-onit ovat? Pysyvätkö hyvin paikoillaan? Mites tuo väri? Miten osaa tilata oikean väristä tukkaa? :snotty:
kato vaikka hairium.com, siellä näkyy kaikki värit, ja selostetaan clip-onien käytöt jne. Omani oon tuolta tilannu, hyvälaatuista hiusta on.
Mä oon luullut, että nuo clip-onit otetaan joka ilta pois, mut ne taitaakin pysyä päässä pidemmänkin aikaa. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Minkälaiset nuo clip-onit ovat? Pysyvätkö hyvin paikoillaan? Mites tuo väri? Miten osaa tilata oikean väristä tukkaa? :snotty:
kato vaikka hairium.com, siellä näkyy kaikki värit, ja selostetaan clip-onien käytöt jne. Omani oon tuolta tilannu, hyvälaatuista hiusta on.
Mä oon luullut, että nuo clip-onit otetaan joka ilta pois, mut ne taitaakin pysyä päässä pidemmänkin aikaa. :ashamed:
mä en noita clippihässäköitä kokeillu, jotenki hankalan olosta aina ottaa pois jos haluu kuitenki päivittäin pitää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Hei, vielä yksi tyhmä kysymys. Leikataanko pidennykset yleensä johonkin malliin vai annetaanko ne vaan olla? =)
siis mulle ne laitettiin päähän, ja kampaaja sen jälkeen muotoili, eli leikkas, kevensi jne
Juu, sitä mä ajattelinkin. Muuten tulee varmaan aika pönäkän näköiset hiukset. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Harhaanjohtaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:
Hei, vielä yksi tyhmä kysymys. Leikataanko pidennykset yleensä johonkin malliin vai annetaanko ne vaan olla? =)
siis mulle ne laitettiin päähän, ja kampaaja sen jälkeen muotoili, eli leikkas, kevensi jne
Juu, sitä mä ajattelinkin. Muuten tulee varmaan aika pönäkän näköiset hiukset. :D
jep :D
 
niki
mullon samanmoiset,mutta ihan omat =)
oon kyllä aatellu raitoja sineteillä. mulla on hieman pidempi tukka kun sulla nyt ap,en oo mitannu..onko noin pitkät sinetit tuhottoman kalliita?
 

Yhteistyössä