Tuntuu kuitenkin vähän ärsyttävän...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei muakaan haittaa jos joku tahtoo kuvansa laittaa ja yrittää ärsyttää jo otsikossa, lapsellista
Eikuin tuntuu olevan kärttyisiä harmaita paikalla nii yritin vähän näpäyttää, siinä kuitenkaan onnistumatta....v'ttu ku mie oon luuseri :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eh, ärsyttääpäs nyt vallan kauheest.. (miks pitäs)
No piti niiden kuitenkin vastata. Et sie mikään luuseri ole.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Eikuin tuntuu olevan kärttyisiä harmaita paikalla nii yritin vähän näpäyttää, siinä kuitenkaan onnistumatta....v'ttu ku mie oon luuseri :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eh, ärsyttääpäs nyt vallan kauheest.. (miks pitäs)
:snotty: huono aamu, menkat ja v*tutus |OAlkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:No piti niiden kuitenkin vastata. Et sie mikään luuseri ole.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Eikuin tuntuu olevan kärttyisiä harmaita paikalla nii yritin vähän näpäyttää, siinä kuitenkaan onnistumatta....v'ttu ku mie oon luuseri :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eh, ärsyttääpäs nyt vallan kauheest.. (miks pitäs)
mitäs sä kuuntelet?Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
voi että mikä pikku kisuli siellä muikisteleeAlkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
No siellä nyt oli vähän kaikkea Deftonsista, NOFX:iin asti.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mitäs sä kuuntelet?Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
etsä miltään rumalta ankanpoikaselta näytäAlkuperäinen kirjoittaja Ugly Duckling:2 pv sitten... :ashamed: :heart:
http://i216.photobucket.com/albums/cc250/Ankkuliini/013.jpg
Nätti olet :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:No siellä nyt oli vähän kaikkea Deftonsista, NOFX:iin asti.Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mitäs sä kuuntelet?Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Eikö tuo ole Pepparin kuva?Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Pilasinpas päivänne :kieh:
Hyvä sörhis!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:No profiilissa on!
(Ja tämä se vasta harmaita ja osaa mustista myös vituttaakin, kun ei voi enää haukkua.. :kieh: :kieh: :kieh: )