Kuvat puhelimesta koneelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öö aapisen laidalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öö aapisen laidalla

Vieras
Tarvisin koneeseeni ohjelman millä voisi siirtää kamerapuhelimesta kuvat koneelle. Pc suite ei jostain syystä toimi. Onko muita, ja mistä voi ladata?

Tarkoitatko että pcsuite ei tunnista puhelintasi? Siirtoonhan ei tarvita pcsuiten ohjelmistoja, jos tietokone tunnistaa puhelimen.

Kortinlukija voi lukea suoraan muistikorttia. Voit lähettää kuvat myös irdalla, mms:llä tai shköpostilla.

Mä laitan vaan piuhan puhelimesta tietokoneelle ja tietokone kysyy, millä ohjelmalla haluan kuvat siirtää. Ei siihen tarvinnut erikseen mitään ohjelmia ladata, ihan Windowsilla hoituu.

Tietokoneen näytölle tulee vain teksti "yhteystyyppejä ei ole käytettävissä, joten puhelimeen ei voida muodostaa yhteyttä. Ohjattu toiminto suljetaan"... siis mistä tää johtuu? olen ladannut uusimman version Pc suitesta muttei mitään hyötyä.

Voit myös avata Käynnistä-valikon -> Tietokone (Tai Oma tietokone) -> Ja valita puhelimen "aseman" ja leikata kuvat tietokoneen tiedostoista (jsp kuin images)
(Voi olla aika kököt neuvot, mulla on vista ja nokia)

Latasitko ohjelman nokian sivuilta ja malli on oikea?

me ostettiin sellanen usb-porttiin laitettava bluetooth-juttu eikä onnistu siirto ei millään :( Piti olla niin helppo juttu mutta meilläki toi jotenki katkasee yhteyden tai jotain ihan ihmettä...

En ole mikään nero tämän koneen kanssa ja toivottavasti ohjelma on oikea puhelimelleni. No puhelinmalli piti valita ennen kuin pääsi lataamaan Pc suitea... ei voi käsittää mikä tässä nyt on (hermot menee!!)

Yhteistyössä