Viblsp
Jos se oli se kummitus ku aivasti sun linssiin kummituslimat jotka sitte hävis itekseen. Ja toi kirkas juttu on sen radioaktiivinen jälkeläinen. Eikö toi nyt oo kaikkein loogisin selitys? :snotty:
Joo, mä luulen että oot oikeessa. Kyllä toi kuulostaa todennäköiseltä.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Jos se oli se kummitus ku aivasti sun linssiin kummituslimat jotka sitte hävis itekseen. Ja toi kirkas juttu on sen radioaktiivinen jälkeläinen. Eikö toi nyt oo kaikkein loogisin selitys? :snotty:
Noin kauheesti? Miksen mä niitä sitten nähnyt?Alkuperäinen kirjoittaja Rinssessa:nuohan on ihan selvästi voikukan hahtuvia, niitä sellasia valkosia joita on maailma täynnä jos pikkasenkin tuulen vire niitä pääsee pölläyttämään!
Se on toinen vaihtoehto Siis ihan vakavissaan otettava vaihtoehtoAlkuperäinen kirjoittaja salsai:Salamavalo heijastanut itikkaparven kautta, ja se "heijastin" on perhonen?
Nii'i, jossain muistan törmänneeni tälläseen sanaan näitten kuvien yhtydessä.Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:TÄH? Sanovat miksi... ORBSEIKSI? A-HAA, noniin. Johan selvis. Ne on orbseja :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jara:Sanovat nuita palleroita joiksikin orbseiksi, hengiksi tms.
Tiijä sitte.
Do di!Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:http://www.rit.edu/~andpph/ppic-work/images/back-yard-orbs-plus-6560.JPG
*kops Jara oli oikeessa, on ne niitä orbseja
Aivan..Alkuperäinen kirjoittaja salsai:Älä leiki siellä!
Ja sitten se lika ihmeen kaupalla hävisi siitä pois, kun 10 sekunnin päästä otin uuden kuvan? Se vasta yliluonnollista olisiAlkuperäinen kirjoittaja jybis:siinä kameran linssissä on jotain likaa,samanlaista tulee rilleihin joskus..