Kuvasinko mä nyt sitten KUMMITUKSEN?

Viblsp
Jos se oli se kummitus ku aivasti sun linssiin kummituslimat jotka sitte hävis itekseen. Ja toi kirkas juttu on sen radioaktiivinen jälkeläinen. Eikö toi nyt oo kaikkein loogisin selitys? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Jos se oli se kummitus ku aivasti sun linssiin kummituslimat jotka sitte hävis itekseen. Ja toi kirkas juttu on sen radioaktiivinen jälkeläinen. Eikö toi nyt oo kaikkein loogisin selitys? :snotty:
Joo, mä luulen että oot oikeessa. Kyllä toi kuulostaa todennäköiseltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rinssessa:
nuohan on ihan selvästi voikukan hahtuvia, niitä sellasia valkosia joita on maailma täynnä jos pikkasenkin tuulen vire niitä pääsee pölläyttämään!
Noin kauheesti? Miksen mä niitä sitten nähnyt?

Ei mutta aikuisten oikeesti, mä luulen että jotain sammaltomua toi on.

Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja Jara:
Sanovat nuita palleroita joiksikin orbseiksi, hengiksi tms.

Tiijä sitte. :D
TÄH? Sanovat miksi... ORBSEIKSI? A-HAA, noniin. Johan selvis. Ne on orbseja :saint: :D
Nii'i, jossain muistan törmänneeni tälläseen sanaan näitten kuvien yhtydessä.
Saatanpi väärinkin muisteloida.

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
siinä kameran linssissä on jotain likaa,samanlaista tulee rilleihin joskus..
Ja sitten se lika ihmeen kaupalla hävisi siitä pois, kun 10 sekunnin päästä otin uuden kuvan? :D Se vasta yliluonnollista olisi :D

Joko pölyä tai hyönteisparvi. Noilla sivuilla luki että ne on ORBSEJA, mutta orbseja on sekä luonnollisia että paranormaaleja (-mä en kyllä usko noihin paranormaaleihin orbseihin), ja ne luonnolliset orbsit johtuu pölystä tai hyönteisparvesta, tai vesisateesta :)

Tollasia kuvia ainakin markkinoidaan netissä kummituskuvina. Enpä sit usko, kun meilläkin on albumeissa vaikka kuinka tuhottomasti tuollasia kuvia. Etkö sä ole se, jonka poika näki eläinten hautuumaalla kissanpennun tai koiran? Vai muistanko nyt ihan väärin..? Jos noi on niitä elukoiden henkiä.. :D

Yhteistyössä