Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:mulla on tylsästi aina vaan rohviilikuva
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:mulla on tylsästi aina vaan rohviilikuva
Hyvä kuva! Mitäs muuten kuuluu?Piditkö palstataukoa jossain vaiheessa?
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:mulla on tylsästi aina vaan rohviilikuva
yep parikin vuotta loistin poissa olollani!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rane:Jadal, miksi asunnostanne puuttuvat jalkalistat
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:mulla on tylsästi aina vaan rohviilikuva
![]()
oho, mika sai palaamaan takaisin?
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:mulla on tylsästi aina vaan rohviilikuva
![]()
oho, mika sai palaamaan takaisin?
tuli ikävä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hanski:ai jadal oot sinä!!
Alkuperäinen kirjoittaja minä:onko sulla tytsy sen niminen sisko joka alkaa sa...
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja hanski:ai jadal oot sinä!!
juu minähän se
tunnetaanko? tai siis onko toi nikki sun lempinimi?
Alkuperäinen kirjoittaja hk:Alkuperäinen kirjoittaja jadal:Alkuperäinen kirjoittaja hanski:ai jadal oot sinä!!
juu minähän se
tunnetaanko? tai siis onko toi nikki sun lempinimi?
joo on.