Kuvapinoa lauantaille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trinsessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1268225993_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja miuu:
Sä oot niin uskomaton! mä kadehdin ihan vihreänä sun luomisen voimaa. :heart:

Tuota paitaa väännettiin kyllä monta kuukautta kun inhosin tota lankaa :kieh: niin liukasta että....en ostaessa tiennyt sen olevan ihan tuollaista.

oliko se bambulankaa? mua haluttais kokeilla sitä, mutten vielä ole uskaltanut, kun muutenkin kaikki jää aina puolitiehen.

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Ole hyvä vain! *olen ihan otettu...*

No kun mä tiedän et toi ois just sellainen kuva mitä meidän tyttö tahtois käyttää korttipohjana. :) Sit se mitä luultavammin tekee silkkipaperista kukkia noille oksille. Kovasti rakastaa askartelua.

jotain sellaista tuo kuva muuten kaipaakin! tuolleen on niin tyylsä kuin olla ja voi. :flower: :flower: :flower:

Tuota paitaa väännettiin kyllä monta kuukautta kun inhosin tota lankaa :kieh: niin liukasta että....en ostaessa tiennyt sen olevan ihan tuollaista.

oliko se bambulankaa? mua haluttais kokeilla sitä, mutten vielä ole uskaltanut, kun muutenkin kaikki jää aina puolitiehen.

Novita Cannes lankaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
HIENO! Mulle kanssa tuollainen kakku kun seuraavan kerran vietän synttäreitä !

Kiitos. Melkein sanoin, että sovitaan näin, mutta sitten muistin, että tuon jälkeen vannoin, etten enää ikinä edes ajattele kakkuja. Että oli niiin kivaa.

hieno kakku :)

Novita Cannes lankaa.

Bambuahan siinä... mä taidan korkeintaan tehdä bambusta jotain tiskirättejä. Mutta tuo neule on varmasti aivan mahtava kesällä!

huomenta lode....mulla olikin jo täällä näytillä mun hölmö kakku :laugh:

Huomenta! Laita kuva uudelleen, mäkin haluaisin nähdä sen :) . Mun täytyy tyytyä kuvailemaan jotain muuta, leivonta ei kuulu mun vahvuuksiin.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
huomenta lode....mulla olikin jo täällä näytillä mun hölmö kakku :laugh:

Huomenta! Laita kuva uudelleen, mäkin haluaisin nähdä sen :) . Mun täytyy tyytyä kuvailemaan jotain muuta, leivonta ei kuulu mun vahvuuksiin.. :)

tuolla...mä ei jassa laittaa :ashamed:
http://www.turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2222758/lauantain-hupsutuksia/

tuolla...mä ei jassa laittaa :ashamed:
http://www.turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2222758/lauantain-hupsutuksia/

Ihana! :) Sitä paitsi maku on tärkeämpi kuin ulkonäkö. Sinäkin olet leipomisessa superlahjakkuus verrattuna minuun :) .

Yhteistyössä