Uteloittaa
No johan on palstalla julmia ihmisiä. Luin She-nan viimeiset ketjut ja ihan hirvittää millaista tekstiä jotkut suoltaa. :/
Niinpä :/Alkuperäinen kirjoittaja Uteloittaa:No johan on palstalla julmia ihmisiä. Luin She-nan viimeiset ketjut ja ihan hirvittää millaista tekstiä jotkut suoltaa. :/
:/Alkuperäinen kirjoittaja Uteloittaa:No johan on palstalla julmia ihmisiä. Luin She-nan viimeiset ketjut ja ihan hirvittää millaista tekstiä jotkut suoltaa. :/
En läheltäkään Toinen kerta kun tota kysytäänAlkuperäinen kirjoittaja Madeia:Ootko Oulusta?Alkuperäinen kirjoittaja Essie:http://4.bp.blogspot.com/_vNzjfI6IHdE/TBZ7fwUsr-I/AAAAAAAAAoI/Hsk_gmA0Dy8/s1600/14.06.2010+003.jpg
Kuopuksella on aika veikee virne :xmas:
Mutta kun se on niin kiva aukoa sitä päätä joka asiasta :kieh: Miekään en oikeesti ymmärrä että miks pitää aukasta sellasen palstailijan ketju jolle ei voi olla kettuilematta joka ikisestä asiasta... Tai tulla jopa toisen ketjuun aukomaan sitä päätään just sille josta ei tykkää :/Alkuperäinen kirjoittaja j:Mä en kyllä tykkää, jos She-na häipyy kuvioista. Mä tykkäsin kovasti hänestä! :heart:
Ja oikeasti, jos jonkun jutut tai kuvat niin kovasti ärsyttää, niin kannattaa jättää kyseiset ketjut avaamatta. Ei nimittäin osoita kovin suurta järjen jättiläisyyttä tulla joka ikiseen ketjuun aukomaan päätään samasta asiasta.
Sulla on kaksoisolento täälläAlkuperäinen kirjoittaja Essie:En läheltäkään Toinen kerta kun tota kysytäänAlkuperäinen kirjoittaja Madeia:Ootko Oulusta?Alkuperäinen kirjoittaja Essie:http://4.bp.blogspot.com/_vNzjfI6IHdE/TBZ7fwUsr-I/AAAAAAAAAoI/Hsk_gmA0Dy8/s1600/14.06.2010+003.jpg
Kuopuksella on aika veikee virne :xmas:
lähetä hänelle terkkujaAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Niinpä :/Alkuperäinen kirjoittaja Uteloittaa:No johan on palstalla julmia ihmisiä. Luin She-nan viimeiset ketjut ja ihan hirvittää millaista tekstiä jotkut suoltaa. :/
Onneks E.T pääsi kotiin...toivottavasti minäkinAlkuperäinen kirjoittaja Jep:Johtunee tuosta kuvankäsittelystä, mutta ensimmäisenä päähän pälkähti "E.T. phone home!!"
Eiks sirkan maha vilahda tuolla jo ekalla sivulla? vai tunnistaks mä väärin?Alkuperäinen kirjoittaja just joo selvä!:sirkkaa odotellessa...Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:She-na Hani lopetti palstailun :'( Ja tähän ketjuun piti laittaa kuvia niiden jotka on palstan tyrkkyjä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Uteloittaa:Jaahas, joku sisäpiirin juttu siis. :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Uteloittaa:Miksi? Siis tää kuvapino, mitä täällä on tapahtunut kun tällainen kuvapino on laitettu palstailijan kunniaksi?
Eiks sirkan maha vilahda tuolla jo ekalla sivulla? vai tunnistaks mä väärin?Alkuperäinen kirjoittaja just joo selvä!:sirkkaa odotellessa...Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:She-na Hani lopetti palstailun :'( Ja tähän ketjuun piti laittaa kuvia niiden jotka on palstan tyrkkyjä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Uteloittaa:Jaahas, joku sisäpiirin juttu siis. :kieh: :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Uteloittaa:Miksi? Siis tää kuvapino, mitä täällä on tapahtunut kun tällainen kuvapino on laitettu palstailijan kunniaksi?
Siksi kun lähdin itse koneelta, en jätä kuvia ajelehtimaanAlkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Miks tää kuva on poistettu?? :'(Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Juu mie kerron terkut... Onneks ollaan ystäviä ihan noin niinku IRL myös Uskon kyllä että käy lukemassa ketjuja, mut kommentoi vaan siihen yhteen ketjuun...Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:lähetä hänelle terkkujaAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Niinpä :/Alkuperäinen kirjoittaja Uteloittaa:No johan on palstalla julmia ihmisiä. Luin She-nan viimeiset ketjut ja ihan hirvittää millaista tekstiä jotkut suoltaa. :/