KUVAPINO SHE-NAN KUNNIAKSI!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja aina harmaa mutta ystävällinen
  • Ensimmäinen viesti
j
Mä en kyllä tykkää, jos She-na häipyy kuvioista. Mä tykkäsin kovasti hänestä! :heart:

Ja oikeasti, jos jonkun jutut tai kuvat niin kovasti ärsyttää, niin kannattaa jättää kyseiset ketjut avaamatta. Ei nimittäin osoita kovin suurta järjen jättiläisyyttä tulla joka ikiseen ketjuun aukomaan päätään samasta asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Mä en kyllä tykkää, jos She-na häipyy kuvioista. Mä tykkäsin kovasti hänestä! :heart:

Ja oikeasti, jos jonkun jutut tai kuvat niin kovasti ärsyttää, niin kannattaa jättää kyseiset ketjut avaamatta. Ei nimittäin osoita kovin suurta järjen jättiläisyyttä tulla joka ikiseen ketjuun aukomaan päätään samasta asiasta.
Mutta kun se on niin kiva aukoa sitä päätä joka asiasta :kieh: Miekään en oikeesti ymmärrä että miks pitää aukasta sellasen palstailijan ketju jolle ei voi olla kettuilematta joka ikisestä asiasta... Tai tulla jopa toisen ketjuun aukomaan sitä päätään just sille josta ei tykkää :/

hih
Alkuperäinen kirjoittaja just joo selvä!:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Uteloittaa:
Miksi? Siis tää kuvapino, mitä täällä on tapahtunut kun tällainen kuvapino on laitettu palstailijan kunniaksi? :eek: :D
Jaahas, joku sisäpiirin juttu siis. :kieh: :kieh:
She-na Hani lopetti palstailun :'( Ja tähän ketjuun piti laittaa kuvia niiden jotka on palstan tyrkkyjä :wave:
sirkkaa odotellessa...
Eiks sirkan maha vilahda tuolla jo ekalla sivulla? vai tunnistaks mä väärin?

hih
Alkuperäinen kirjoittaja just joo selvä!:
Miksi? Siis tää kuvapino, mitä täällä on tapahtunut kun tällainen kuvapino on laitettu palstailijan kunniaksi? :eek: :D
Jaahas, joku sisäpiirin juttu siis. :kieh: :kieh:
She-na Hani lopetti palstailun :'( Ja tähän ketjuun piti laittaa kuvia niiden jotka on palstan tyrkkyjä :wave:
sirkkaa odotellessa...
Eiks sirkan maha vilahda tuolla jo ekalla sivulla? vai tunnistaks mä väärin?

Pitikö olla oma kuva?
No se on profiilissa :xmas:
Mutta laitan kuvan kolmosesta kun käytiin kahlailemassa, loppu meni siihen että istui tuolla vaatteet päällä ja kaatoi ämpäristä vettä päälleen :p

Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
No johan on palstalla julmia ihmisiä. Luin She-nan viimeiset ketjut ja ihan hirvittää millaista tekstiä jotkut suoltaa. :/ :(
Niinpä :/
lähetä hänelle terkkuja
Juu mie kerron terkut... Onneks ollaan ystäviä ihan noin niinku IRL myös :) Uskon kyllä että käy lukemassa ketjuja, mut kommentoi vaan siihen yhteen ketjuun...

Yhteistyössä