Miksei vois?Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Ei tollaisiin voi kyllä päästä...
Miksei vois?Alkuperäinen kirjoittaja Höh:Ei tollaisiin voi kyllä päästä...
täytyy kahtella jos tohdin..mulla on harvakseltaan kuvia isoista ajoista.En koskaan oo ollu sellanen kroppa kuvaaja :/Alkuperäinen kirjoittaja f:Mie haluisin nähdä markiisin ennen ja jälkeen -kuvat. Vaikka kaulasta ylöspäin sutattuna, kun silloin ei siuta kukaan laajemmalti tunnistaisi.
No tohdi ihmeessä, mieki haluan nähä!!Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:täytyy kahtella jos tohdin..mulla on harvakseltaan kuvia isoista ajoista.En koskaan oo ollu sellanen kroppa kuvaaja :/
Pidä säännöllisesti hrkuttelupäivä...vaikka kerran kuussa. Ja muulloin sitten herkuttelet erikoistilaisuuksissa...ja vedät ne sitten takaisin. Mä ennemmin vedän tiukille päivän ENNEN herkuttelua, kuin jälkeen. Tällöin se tiukilleveto tulee varmasti tehtyäAlkuperäinen kirjoittaja -30kg:Chef, olen jo melkein normaalipainossa 68kg/170cm. tällä hetkellä olen tyytyväinen muuten paitsi löysä nahka johon auttaa sitten lihasten kehitys.. 'mutta siis se ylläpito jotenkin hakusessa kun herkut houkuttelee..:/
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:
näin täytyy löytää tosiaan se kultainen keskite.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Pidä säännöllisesti hrkuttelupäivä...vaikka kerran kuussa. Ja muulloin sitten herkuttelet erikoistilaisuuksissa...ja vedät ne sitten takaisin. Mä ennemmin vedän tiukille päivän ENNEN herkuttelua, kuin jälkeen. Tällöin se tiukilleveto tulee varmasti tehtyäAlkuperäinen kirjoittaja -30kg:Chef, olen jo melkein normaalipainossa 68kg/170cm. tällä hetkellä olen tyytyväinen muuten paitsi löysä nahka johon auttaa sitten lihasten kehitys.. 'mutta siis se ylläpito jotenkin hakusessa kun herkut houkuttelee..:/
Kirurgin kautta onnistuu keltä vaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä ihan tavallisten ihmisten FB-kuvia, eikä mitään lehtien fotoshoppauksia:
thechive.com/2010/06/03/bikini-clad-girls-of-facebook-20-photos/
http://thechive.com/2010/04/08/more-hot-young-ladies-of-facebook-25-photos/
Tuossa tavoitetta itse kullekin.
Muuten kivat, mut noi reidet. Pidättekö noin paksuista reisistä?Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:laihis on takana mutta tota mä tavoittelen
Mun mielestä lihasta ei voi olla liikaa (tietty silti joku kohtuus), ainoastaan liian pieni rasvaprosentti. Ne reidet olis musta paremmat vähän rasvaisempina, mutta ihan ok noinkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuten kivat, mut noi reidet. Pidättekö noin paksuista reisistä?
Ok. Mä olen aina muuten pitänyt bodatuista naisvartaloista mutta jostain syystä miellän semmoiset paksut reidet hyvin maskuliinisiksi. Mut toki, tämähän on kans makuasia.Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Mun mielestä lihasta ei voi olla liikaa (tietty silti joku kohtuus), ainoastaan liian pieni rasvaprosentti. Ne reidet olis musta paremmat vähän rasvaisempina, mutta ihan ok noinkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuten kivat, mut noi reidet. Pidättekö noin paksuista reisistä?
Mitä ohuemmat reidet sen parempiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuten kivat, mut noi reidet. Pidättekö noin paksuista reisistä?
Aika harvaa noista oli leikelty, ehkä rintoja muutamalta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kirurgin kautta onnistuu keltä vaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä ihan tavallisten ihmisten FB-kuvia, eikä mitään lehtien fotoshoppauksia:
kyllä mä nyt tykkään :snotty: myönnän että aluks hieman kauhistuin ku jalat mulla on aina ollu sellaset tikut ni nyt niihin on tullu useampi senttiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Muuten kivat, mut noi reidet. Pidättekö noin paksuista reisistä?Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:laihis on takana mutta tota mä tavoittelen
aika monella oli silkkarit.. ja ikääkin aika vähän. Monikohan on yli 30 v kolmen lapsen äiti?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aika harvaa noista oli leikelty, ehkä rintoja muutamalta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kirurgin kautta onnistuu keltä vaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä ihan tavallisten ihmisten FB-kuvia, eikä mitään lehtien fotoshoppauksia:
Itsekuria heiltä löytyy ehkä enemmän kuin täältä keskimäärin.