Kuvaketju-kamalimmat teinityylit! Varoitus: älä avaa jos et halua nauraa! :-D

Kuka uskaltaa laittaa kaikkein karseimman teinikuvansa ikinä?

Minä voin aloittaa. Saa nauraa ihan vapaasti, nauran tälle kuvalle itsekin. Jotain ihan JÄRKYTTÄVÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!! :LOL:

Ja tuo ilme. Nuo hiukset, korvikset, meikki, APUAAAAAA! :xmas:

Kuka on yhtä rohkea? =)



Tuossa olen vastikää täyttänyt 16 v., vuosi oli -88.
 
[QUOTE="vieras";28461537]Tuollaisia oli kaikki tytöt tuolloin ja jotkut pojatkin. Veljeni oli myös 16v tuona vuona. Naurattaa kun katsoon hänen yläasteen luokkakuvia :D[/QUOTE] Joo, olin kyllä aina aika ns."massateini" eli olin kuten muutkin, eli yhtä karseita tyylejä onneksi vilisi katukuvassa muillakin. Vähän lohduttaa, kun katselee vanhoja kuvia. :D
 
[QUOTE="teini";28461604]Niinku luulin et tääl taas haukutaan teinejä!!!! :([/QUOTE]

Ei, päinvastoin, kyllä suurimmalla osalla nykyteineistä minusta on kivemman näköiset tyylit kuin 80-luvun teineillä. Varsinkin tuo 80-luvun loppu oli tyylillisesti jotain aika karseaa...
 
Io
Kuka uskaltaa laittaa kaikkein karseimman teinikuvansa ikinä?

Minä voin aloittaa. Saa nauraa ihan vapaasti, nauran tälle kuvalle itsekin. Jotain ihan JÄRKYTTÄVÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!! :LOL:

Ja tuo ilme. Nuo hiukset, korvikset, meikki, APUAAAAAA! :xmas:

Kuka on yhtä rohkea? =)



Tuossa olen vastikää täyttänyt 16 v., vuosi oli -88.
No onhan toi tukka aika... jäätävä :D Mutta se oli sitä aikaa se :)
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"vieras"
Mulla ei ole kuvaa laittaa, mutta mulla oli violetit muoviset silmälasit. Hennalla värjätty säkkärä permanentattu tukka (sellaisella tönkkögeeli otsisheitolla kruunattuna). En muista oliko silloin jo ne nappiverkkarit ja vihreä kansitakki muoti vai tuliko ne vähän myöhemmin.. :D aivan jotain kauheaa joka tapauksessa!

Mun isoveljelläkin oli muuten permanentti hiuksissaan.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
[QUOTE="vieras";28461664]
19 v.[/QUOTE]

Tuossa 19v kuvassa olet tosi kaunis, tyylistä viis. Upeat silmät ja muutenkin.[/QUOTE]

Tuolta minä näytin silloin, mielestäni juuri tuon ikäisenä olin kauneimmillani. On vaan aika tehnyt tehtävänsä. :(
 

Yhteistyössä