Kuvaile Rintojasi :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kerro miltä rintasi näyttävät, sekä ikäsi,kuppikokosi ja sen oletko imettänyt vai et. Itse olen niin tympääntynyt omiin 90 D rintoihini että ihan mielenkiinnosta utelen ovatko muut tyytyväisiä omiinsa. Olen 30v ja imettänyt yhden lapsen ja se sai aikaan sen että nyt rintani ovat jonkin verran eri kokoiset ja ikävästi ovat myös alkaneet riippua.

no en kuvaile
doigt-dans-le-nez-002.gif

ne ovat kuin kaksi vesi ilmapalloa.
koko 100D.
Olisin tyytyväinen jos olisivat pienemmät ja nännit pienet ja söpöt.
valitettavasti nännienkin koko on kuin pullon pohjat ja ne ovat täynnä luomia.
imetyskin isommilla ja roikkuvilla rinnoilla ei ole niin helppoa tai onnistu joka asennossa...
olen imettänyt useamman lapsen ja 29v.
ainoa hyvä puoli rinnoissani on se että ne ovat tehneet tehtävänsä vauvojen syöttämisessä ja maitoa on riittänyt hyvin sekä se että mieheni tykkää rinnoistani sellaisena kuin ne ovat :D

Mun täytyy kanssa sanoa, että ajokoirankorvat ovat tosi osuva ilmaus :( tai oikeastaan nekin ovat kauniimmat. Kaksi lasta olen imettänyt ja kolmatta imetän parhaillaan ja tällä imetyskerralla ovat jo valmiiksi luttanat letut vaikka maitoa tuleekin eli imetyksen lopetettua mulla on kaksi arpista tyhää pussia jotka näyttää suoraan alaspäin! Hyi karseeta, mutta Tallinnaankaan en mene ;)

Oon aina ollut mielestäni pienirintainen ja kärsinytkin siitä ajoittain.Kuppikoko on noin 80B ja takana 1 lapsi ja vuoden imetys.Kuntoilen paljon ja olen nyt ehkä jopa tyytyväisempi rintoihini kuin ennen lasta..Rintani säilyivät suht hyvin, eivät roiku, eikä ole arpia.Ehkä ne pienet rinnat onkin sit ihan ok juttu... =) Tai sit ajan kanssa on vain armollisempi?!