kuvaile päihteidenkäyttöäsi

Blue
En polta, en käytä huumeita.

Lääkkeistä käytän vain kohtauslääkkeitä migreeniin säännöllisesti (eli silloin kun kohtaus iskee, n.kerran kuussa).

Kahvia juon, aika paljonkin mutta mielestäni kohtuullisesti.

Alkoholia käytän. Juon silloin tällöin saunasiiderin tai kaksi. Juon punaviiniä lasillisen silloin tällöin. Joskus lähdemme miehen kanssa viihteelle tai syömään. Silloin otan ehkä enemmän.
 
IhanaValo
Kahvia menee joka päivä, melkein ainakin.
Tupakkaa (tai mitään muutakaan) en polta, joskus tooosi harvoin tulee otettua "saunalonkku" (meil ei oo saunaa, nii suihkun jälkeen tai jos huvittaa muuten vaan) ja sitten enempi otetaan kun sattuu sopimaan, yleensä pitää olla joku juhla tms. erikoistapaus ja niin että saadaan lapset hoitoon, tietty.
Ai joo, buranaa otan joskus ja omat päivittäislääkkeet=)
 
mii
Tällä hetkellä ei tippaakakan alkoholia (raskaana kun olen), tupakkaa kyllä valitettavasti pari päivässä josta yritän päästä myös kokonaan...

Normaalisti mennyt aski tupakkaa päivässä, miehen kanssa saatettu kerran viikossa juoda saunakaljana tölkki puoliksi kerran viikkoon (nyt mieskään ei sitä juo kun ei kuulemma viitsi yksin koko tölkkiä... ), ehkä pari kertaa vuodessa jossain risteilyllä tai baarissa sit vähän enemmän olutta mutta ei osaa juoda kaatokännejä.
 
Tupakka ja batteryaddikti
Tupakoin askin päivässä ja juon batterya 1-2tlk päivässä ja lisäksi pari kuppia kahvia. En käytä alkoholia enkä huumeita ollenkaan, niiden suhteen olen absolutisti.
 
Äippä -79
No mä kun olen kolmen lapsen äiti niin siinä aamulla kun noustaan niin vedän noin 0.5-1 gramman piritöötit suonensisäisesti että jaksaa heittää kaksi vanhinta tarhaan. No puolivuotinen poika alkaa 10 aikaan ekoille päikkäreille ja nukkuu noin 30min jolloin pystyy sopivasti polttamaan tötsyt crackkia kun pilvi siitä kestää noin 15minuuttia. Poika herää, syötän vaihdan kuiviin, pistän telkkarin ääreen että pääsen vetämään toiset piritöötit. Haen lapset tarhasta viiden vahvan xanorin voimalla ja illalla onkin mukava ottaa pienet vedot heroiinia. Loppupäivä kuluu kaljaa tissutellessa ja röökiä palaa se kaks askii päivässä!
 
En juuri käytä päihdyttäviä aineita. Teiiniä (tee 1-4kuppia/kk) ja teobromiinia (suklaa, kaakao yms.) toisinaan . Näitäkin lähinnä maun tai aineenvaihdunnan takia en piristystarkoituksessa.

Kofeiini, nikotiini ja alkoholi eivät kuulu päihdevalikoimaani puhumattakaan laittomista päihteistä.
 

Yhteistyössä