Kuvaile miehesi luonnetta

  • Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
Suzyanne
Niin, minkälainen mies sinulla on? Saa kertoa sekä hyviä sekä huonoja luonteenpiirteitä.

Omani on lapsenmielinen ja huumorintajuinen "veitikka", rakastava, avulias, sopivan raitis ja muutenkin kunnollinen sekä perhekeskeinen, lapsi-ja eläinrakas, epäitsekäs, ymmärtäväinen, omistautuva, uskollinen, huolehtiva, turvallinen, kätevä kaikissa "miesten töissä", säästäväinen, kekseliäs, hellä ja lempeä, toiset huomioonottava.

Toisaalta sitten taas joskus todella itsepäinen, kaikkitietävä, liian nuuka, hidas ja liian perusteellinen, kova levittelemään tavaroitaan pitkin poikin, liiankin suvaitsematon ja ehdoton joissakin asioissa, autokuskina turhan agressiivinen ja röyhkeä.

Hyviä puolia olisin keksinyt vaikka kuinka paljon lisää, huonoja oli aika vaikea keksiä, eivätkä nuokaan liikaa häiritse, kun olen jo niihin tottunut, enkä itsekään täydellinen ole. B) Rakastan miestäni juuri sellaisena kuin hän on, enkä meinaa päästää ikinä karkuun. Minulle juuri oikea mies. :heart: :heart: :heart:
 
Vastuuntuntoinen, melkein liiallisuuteen asti.
Lapsirakas ja perhekeskeinen, melkein liiallisuuteen asti.
Luotettava ja kunnollinen, melkein tylsyyteen asti.
Analyyttinen, älykäs, vanhanaikaisella hyvällä tavalla kohtelias.
Hyväsydäminen ja avulias. Urheilullinen.
Hiukan taipuvainen pitämään itseään tälle talolle ja perheelle välttämättömänä,
niin välttämättömänä, ettei voi lähteä ryyppäämään yönseuduksi veljiensä kanssa kotseuvulle.
Vaatimaton ja kohtuulllinen elämäntavoiltaan ja ostokäyttäytymiseltään.


 
joo
Uskollinen. Kova tekemään töitä ja muutakin, ei laiska. huumorintajuinen. Lapsirakas ja perhekeskeinen. Näyttää tunteensa, ei tyypillinen suomalainen mies. Lyhytvihainen.

Äkkipikainen, tulistuva. Sanallisesti julma riidellessä. Tuhlaileva ja tekis helposti vaan lisää velkaa. Välillä liikaa viinaanmenevä, tätä tosin olennaisesti vähentänyt.
 
...
Laiska paska joka ei tee mitään lapsen kanssa vaan löffää sohvalla ja kattoo telkkua! Käy töissä kyllä mutta kotona ei mitään! Lyhytpinnainen, tulisieluinen, tempperamenttinen (välillä minuakin pelottaa, että tuleeko nyrkistä ) , kun puhuu, puhuu vain työasioista, ei kuuntele mitä asiaa mulla ois (en jaksa enää edes alkaa kertoa ) ...
 

Yhteistyössä