aivan sama täällä! nyt tympäsee kun raskauden huono-oloisuuden takia en voi, eikä edes huvita...tahtoo takas sen motivaation mikä oli.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Älä huoli, ihan varmasti se motivaatio sieltä vielä ilmestyy! =)Alkuperäinen kirjoittaja yön utu:aivan sama täällä! nyt tympäsee kun raskauden huono-oloisuuden takia en voi, eikä edes huvita...tahtoo takas sen motivaation mikä oli.. :ashamed:
Sama, mutta mä en uskalla kiivetä ulkona. Eli sisäseinäkiipeily.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kehittää kehoa ja mieltä
Ai laulaminen, Doorsin biisien laulaminen, örveltäminen vai Morrisoniksi pukeutuminen? Vai kenties parran kasvattaminen?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Ai laulaminen, Doorsin biisien laulaminen, örveltäminen vai Morrisoniksi pukeutuminen? Vai kenties parran kasvattaminen?Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Mä taas en jaksais kiivetä sisällä, odotan aina kesää että pääsee kalliolle Kannattaa rohkeasti kokeilla! Ihan erilainen fiilis kuin sisällä hallissa.Sama, mutta mä en uskalla kiivetä ulkona. Eli sisäseinäkiipeily.
Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Noi... Morrison on muuten vaan kova jätkä. huippu persoona oli
:heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja marquis de sade:
Kärsivällisyys palkitaan!Alkuperäinen kirjoittaja imperial:She-na.. Mul o hiukka viel tekemistä tähän