kuva punaisesta viivasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesäsää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minäkin alan varmaan kohta hysterisoida kun luen tätä palstaa. Mutta oli tosiaan terveysasemalla puhe, että aamuun asti seurataan jos ei viiva leviä ja jos leviää niin sitten heti lääkäriin.

Ja todellakaan tuo itse naarmu ei hirveästi ihmetytä, noita tulee kun tuolla ulkona rymyää, mutta tuo viiva joka kiertää käden ympäri on vähän normaalista poikkeavaa.

Lähinnä mua ihmetyttää tuo rengas käden ympärillä. Naarmu ei näytä kuin naarmulta, mutta miksi sitä punaista on käden toisella puolella? Luulen kyllä, että alkaa pian vaalenemaan. Ihan hyvät ohjeet taisitte saada eli tarkkailkaa tilannetta. Ootko jo kerran näyttänyt sitä lääkärissä?

Oliko yöllä yöpaita päällä, jossa lyhyet hihat? Toi viiva näyttää ihan sellaiselta painaumalta/hankaumalta joka voi juuri yön aikana tulla vaikka peitonreunasta jos oikein huonosti sattuu..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minäkin alan varmaan kohta hysterisoida kun luen tätä palstaa. Mutta oli tosiaan terveysasemalla puhe, että aamuun asti seurataan jos ei viiva leviä ja jos leviää niin sitten heti lääkäriin.

Elä suotta panikoi :hug:
Tarkkailet vaan sitä kättä

siis oikeesti,oisko joku tosissaan lähteny tota pelkkää naarmua itsessään näyttämään? Siis ihan oikeesti...huhhuh.
Ihan eri asia on jos siihen jotain rinkuloita ilmestyy,mut siis naarmua.Voi elämä

Alkuperäinen kirjoittaja muu:
siis oikeesti,oisko joku tosissaan lähteny tota pelkkää naarmua itsessään näyttämään? Siis ihan oikeesti...huhhuh.
Ihan eri asia on jos siihen jotain rinkuloita ilmestyy,mut siis naarmua.Voi elämä

tässä oliki kyse niistä rinkuloista!! ei naarmusta,niitähän tulee harva se päivä! naarmuun vaan esim basibactia mut nuo rinkulat on outoja!

Yhteistyössä