Mä sanosin ihan samaa, siis saahan tosta selvää, mut tosi huonolla tekijällä oot kyllä käynyt..Alkuperäinen kirjoittaja tönkköä;25448227:Kiva idea, mut erittäin huonosti ja tökerösti tehty. En saa edes selvää tuosta ekasta päivämäärästä... luonnosteltiinko tota iholle vai tekikö vapaalla kädellä?
tosi nätti! mutta milleköhän se näyttää kun olet mummo iässä?Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25449052:Mä haluisin kovasti ennen häitä sukkanauha tatuoinnin.
Jonkun tän tyyppisen.
Uudelleenohjausilmoitus
Höpö höpö Ihan mielellään suutelee =) Ja samoin teen miekinTakaan, että kukaan mies ei halua suudella noita kohtia ihoissanne.
mitähän tuossa lukee muuta kuin 3006? Olitko ihan pillereistä sekaisin kun tuon oot ottanut?
Etkö osaa lukea?mitähän tuossa lukee muuta kuin 3006? Olitko ihan pillereistä sekaisin kun tuon oot ottanut?
Tosi kiva! Tarkkaan ku lueskelee, ni kyllähän siitä selkoa saa =) Tykkään kovasti! Ja ihanan kauniit nimetkin =)
Huh huh taas.mitähän tuossa lukee muuta kuin 3006? Olitko ihan pillereistä sekaisin kun tuon oot ottanut?
mitähän tuossa lukee muuta kuin 3006? Olitko ihan pillereistä sekaisin kun tuon oot ottanut?
Mitä noi nimet, päivämäärät jne. on? Siis ei tarkkaan tartte selostaa, mutta onko lemmikkien/lasten/läheisten vai kenen nimiä?
Et näytä tajuava tuon taivaallista tuostakaan täpistä mitään, kunhan vaan kehut että saisit kehuja, olet säälittävä uikuttaja, remmin perässä vedettävä rakkikoira, et muuta.Huh huh taas.
Se, että sinä et ymmärrä tatuointia, ei tarkoita etteikö kuvan kantaja sitä ymmärrä. Eikä kaikkien tarvitsekkaan tykätä toisten tatuoinneista, pääasia että omistaja tykkää.
Selvä.Alkuperäinen kirjoittaja Sinäkö ymmärrät?;25792192:Et näytä tajuava tuon taivaallista tuostakaan täpistä mitään, kunhan vaan kehut että saisit kehuja, olet säälittävä uikuttaja, remmin perässä vedettävä rakkikoira, et muuta.
mutta ei se sinulle ainakaan ole, olet pihalla kuin lumiukko asioista.Selvä.
Alkuperäinen kirjoittaja no näin luulisi;25792232:mutta ei se sinulle ainakaan ole, olet pihalla kuin lumiukko asioista.
Suatanpa tuon myöhemmin laittaakkin. Ritariperhonen löytyy käsivarresta(vähän ranteen yläpuolelta)Mä tahtoisin nähdä LauhkeanLehmän toisen perhosen. Kerro edes, mikä perhonen se on?
Miksiköhän koit tarpeelliseksi jakaa tämän meidän kanssamme? Ketään tuskin sinun kuolasi kiinnostaa. Mun mies suutelee todella mielellään ja on muuten itse tatuoija.Toistan. En koskaan suutelisi naista, jolla on tatuointi. Ainakaan siihen väritettyyn kohtaan. Yök.
Tätä jää väkisinkin tuijottamaan. Iloa pitemmäksikin aikaa