Kuva Jessica Simpsonista ilman meikkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja photoshop
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis onhan sillä meikkiä näkeehän sen!! tai sitten ainakin on joku kestopigmentointi.. olen nähnyt kuvia joissa se on oikeesti ilman meikkiä ja sen kyllä huomaa..

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
siis onhan sillä meikkiä näkeehän sen!! tai sitten ainakin on joku kestopigmentointi.. olen nähnyt kuvia joissa se on oikeesti ilman meikkiä ja sen kyllä huomaa..

sen iho ihan sen näkönen kun ois meikattu..olen nähny kuvia missä sillä naama täys finnejä

http://www.hollywoodlife.com/wp-content/uploads/2009/12/122209_jessica_simpson_544_93523581_spl147276_007.jpg

tossa se ilman meikkii ja aivan erinäkönen kun yllä olevassa linkissä

Alkuperäinen kirjoittaja photoshop:
Alkuperäinen kirjoittaja moi:

sen iho ihan sen näkönen kun ois meikattu..olen nähny kuvia missä sillä naama täys finnejä

No mutta sehän käyttää Proactiviä :whistle:

Minun mielestäni taas Jessica Simpson on yksi niitä kauneimpia naisia, joita ikinä on nähnyt meikittä tai vähäisellä ehostuksella. Näyttää paremmalta sellaisella kevyellä luonnollisella meikillä kuin tällingissä. Monet Hollywood tähtöset on melkein susirumia kun se pakkelikerros kaavitaan päältä.

Yhteistyössä