Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:kai se menee toi mäntykin kohta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:kai se menee toi mäntykin kohta![]()
Toivottavast ei Koivu.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:HANKI MUOVINEN!!! :attn: Ja käyttäkää hakua, ei oo teijän kuusipuu eka kuoleman kokenu |O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miartä nyt saa jouluksi kuusen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:kai se menee toi mäntykin kohta![]()
Toivottavast ei Koivu.
viisi niitä kesällä kaadettiinhyvin palaa takassa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miartä nyt saa jouluksi kuusen![]()
Mistä siis
Hyvin osaan kirjoittaa :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:HANKI MUOVINEN!!! :attn: Ja käyttäkää hakua, ei oo teijän kuusipuu eka kuoleman kokenu |O
koira söi latvan :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:HANKI MUOVINEN!!! :attn: Ja käyttäkää hakua, ei oo teijän kuusipuu eka kuoleman kokenu |O
koira söi latvan :headwall:
Miten se sinne ylsi?![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vitun vanha juttu:http://kaksplus.fi/keskustelu/haku?q=kuusi+kuollut&searchoptions=2
Alkuperäinen kirjoittaja iip:Alkuperäinen kirjoittaja vitun vanha juttu:http://kaksplus.fi/keskustelu/haku?q=kuusi+kuollut&searchoptions=2
Nii just, eiks tää kuusi kuollu jo viime vuoden puolella! Ettet nyt vaan sekottas siihen pihlajaan? Ei näitä vanhoja alotuksia jaksa..
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Paskat sun kuusesta, mulla meinas kesällä kuolla kanikin kun lehtikuusi kaadettiin takapihalta.
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Paskat sun kuusesta, mulla meinas kesällä kuolla kanikin kun lehtikuusi kaadettiin takapihalta.
lehtikuuset on paholaisen keksintö |O keskellä ei mitään voivat kasvaa mut tontille ei ikinä pidä jättää.....
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Paskat sun kuusesta, mulla meinas kesällä kuolla kanikin kun lehtikuusi kaadettiin takapihalta.
lehtikuuset on paholaisen keksintö |O keskellä ei mitään voivat kasvaa mut tontille ei ikinä pidä jättää.....
öhöm..unohdit vaimosi kiinnostuksen kohteen lehtikuusia kohtaan...
no kunhan saan ees pihan täyteen tammia. :saint:
ja syreeniä..
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Paskat sun kuusesta, mulla meinas kesällä kuolla kanikin kun lehtikuusi kaadettiin takapihalta.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Paskat sun kuusesta, mulla meinas kesällä kuolla kanikin kun lehtikuusi kaadettiin takapihalta.
No sitä varten se sai lähteäkin.
Mutta muistiko kukaan kertoa moottorisahaveijareille, että sitä ei tarttis rusauttaa siihen kanin ulkohäkin päälle, varsinkaan kun pupu ulkoilee? Ei muistanut, ei. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Paskat sun kuusesta, mulla meinas kesällä kuolla kanikin kun lehtikuusi kaadettiin takapihalta.
No sitä varten se sai lähteäkin.
Mutta muistiko kukaan kertoa moottorisahaveijareille, että sitä ei tarttis rusauttaa siihen kanin ulkohäkin päälle, varsinkaan kun pupu ulkoilee? Ei muistanut, ei. :headwall: