Kuunnellaanko sillon puhelinta?

  • Viestiketjun aloittaja puhelimen kaiku??
  • Ensimmäinen viesti
puhelimen kaiku??
mulla on prepaid liittymä en tosin tiiä johtuuko liittymästä mutta monesti kun soitan tiettyihin numeroihin puhelut kaikuu.. Kerran heitin läpällä kaikumisen aikana että "joo kytät tulkaa äkkiä tähän ja tähän osotteeseen mullon ihan sikana kamaa kämpillä" kaikuminen loppu samalla sekunnilla ku lopetin lauseen.

:S ällöttää jos joku kyttää mun tekemisiä, en oo rikollinen enkä koskaan oo ollu tekemisissä minkään rikollisen / siihen liittyvän kanssa.
 
"vieras"
Kaikuu mullakin puhelut aina joskus, mutta ei tosiaan ole kyllä poliisilla mitään syytä kuunnella mun puheluitani. Epäilenpä siis, että olet vähän vainoharhainen ;)
 
Vivi Sursi
Kaiku voi johtua siitä että puhekumppanisi on esim. vessassa tai kylppärissä. Mutta hakeudu ihmeessä psykiatripäivystykseen jos sinusta oikeasti tuntuu että puhelintasi kuunnellaan.
 
"hmm"
eikö sen voinu jotenki tarkistaa kuunnellaanko sun puheluita? Olikohan että soittaa omalla puhelimella omaan numeroon ja jos hälyttää puheluita kuunnellaan ja jos ei hälytä niin ei kuunnella.
 
[QUOTE="hmm";22432279]eikö sen voinu jotenki tarkistaa kuunnellaanko sun puheluita? Olikohan että soittaa omalla puhelimella omaan numeroon ja jos hälyttää puheluita kuunnellaan ja jos ei hälytä niin ei kuunnella.[/QUOTE]

Eeeeeeeiii, siis eih! Höh, no tottakai se hälyyttää varattua kerta itte oot soittamassa just omaan numeroos, haloo!
 
ei muullon
Voin ihan varmaksi sanoa et sillon kuunnellaan ku on syytä kuunnella;)
Jokainenhan meistä sit taas ihan iste tietää onko sitä syytä vai ei.
ja vainoharhainenkin saapi olla jos haluaapi..
 

Yhteistyössä