Kuun alusta asti olen ollut uudessa työpaikassa ja kohtelu on ahdistavaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Working class heroine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Working class heroine

Vieras
Minua kohdellaan mielestäni aika kenkkumaisesti siellä.
Tiuskitaan, virheisiin puututaan erityisen innolla ja niitä revitellään kaikille.
Olen koeajalla ja tänään pomo jo alkoi puhua, että voitaisiin jatkaa sopimusta. Itse pyysin parin päivän harkinta-aikaa, vedoten kaiken maailman juttuihin.
Minua oikeasti inhottaa käydä tuolla töissä, kun minua kohdellaan kuin kuraa.

En tiedä mistä se johtuu. Ihan alusta asti minua syrjittiin, enkä tietääkseni ole kenenkään työpaikkaa vienyt/uhannut. Kukaan ei tervehdi, eikä juttele minulle. Juttelevat vasta sitten, kun itse aloitan keskustelua ja sittenkin vastaukset ovat aika töksähtäviä ja tympeitä.

Tämä on sisäänpäin lämpiävä kaupunki, jossa kaikki tuntevat toisensa, paitsi minä, joka olen muuttanut muualta. : /
Kaduttaa!

[QUOTE="vieras";27512284]no eihän sun ole mikään pakko siellä työskennellä.[/QUOTE]

Huh huh! Tunnistitko minut?
Vastaus on samaa luokkaa, mitä voisi kuvitella tuolla työpaikalla kuulevansa. :O

No niinhän se on kuin edellinenkin jo sanoi. Mikään pakkohan ei aikuisen ihmisen ole olla sellaisessa paikassa missä ei tykkää olla. Tosin kannattaa kyllä miettiä sitten varasuunnitelma valmiiksi, sillä jos sanoo itsensä irti koeajalla (kin) niin joutuu 3 kk karenssiin päivärahojen suhteen.

Jos susta tuntuu että olet parhaasi yrittänyt sopeutua joukkoon eikä se auta niin silloin on se vika niissä muissa työkavereissa ja työilmapiirissä.

Itse varmaankin miettisin paikan vaihtoa ihan suosiolla. Jos on kyse jostain unelmaduunista niin voithan sä yrittää jutella asiasta pomon kanssa?
Pessimistinä en usko että se auttaa kun ongelmat kuulostaa siltä että ne ovat syvälle juurtuneita ja asennevamma laaja jos ei uusia tyyppejä osata ottaa neutraalisti vastaan.

[QUOTE="vieras";27512434]Anna kun arvaan, olet jossain naisvaltaisessa paikassa...[/QUOTE]

Siellä on suunnilleen saman verran miehiä että naisia. Kohtelu samanlainen kummankin sukupuolen edustajien osalta.
Itse asiassa yks tyyppi, joka minut perehdytti, on tosi kiva, mutta se on kai nyt pitkällä sairauslomalla tjt.

Yhteistyössä