Ei kun ihana!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja popronki:anteeks vaan,mut tuo on mun mielestä ällö :xAlkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
voi yäk. onneks makuja on monia.Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Ei kun ihana!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja popronki:anteeks vaan,mut tuo on mun mielestä ällö :xAlkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Eiku kato toi kun tulis tolla ilmeellä muriseen sängyn päähän niin avotAlkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:voi yäk. onneks makuja on monia.Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Ei kun ihana!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja popronki:anteeks vaan,mut tuo on mun mielestä ällö :xAlkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
IHANA!Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Eiku kato toi kun tulis tolla ilmeellä muriseen sängyn päähän niin avotAlkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:voi yäk. onneks makuja on monia.Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Ei kun ihana!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja popronki:anteeks vaan,mut tuo on mun mielestä ällö :xAlkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
no toi mun ei ainakaan oo mikään "ihme laiheliini" 191cm/91kg että ihan miehen mitoissaAlkuperäinen kirjoittaja kaktus:Makuja on monia joo... aika monet näistä ukoista ihme laiheliineja... no kyllä tuolla helmiäkin oli, esim. meidän kotimaiset Mikko ja Peter
Ja Auryn, et tosiaankaan ole ainoa Peter Steel -fani
Ja lisätään että While Your Lips Are Still Red-videossa Tuomas on myös aika . Kun tulis tosiaan tuolla ilmeellä huoneeseen niin jopas :xmas: ..Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:Tuosta Tuomaksesta, en ole kattonut häntä sillä silmällä laisinkaan mutta kun katoin tuota Amaranth-videota niin jopas sydän sykähti mullakin ! Onhan se aikas ihana !
Aaah...... (Kuola lentää) !!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
:heart:
Aaah...... (Kuola lentää) !!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
:heart:
TÄSSÄ on mun miesmakuun sopivaa kamaa. Siis ihan paras miesnäyttelijä ikinä ja muutenkin täydellisen näköinen. Tosin tykkään myös monista muistakin mutta tää on ehkäpä paras! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Matthew McConaughey
:kieh: joo törmäsin tohon K-18 kuvaan googlellaAlkuperäinen kirjoittaja hanna:^
http://helios.et.put.poznan.pl/~malina/foto/peter_steele_nude/big/peter_steele_nude_044.jpg