Kuumetta ilmassa vaikka kuopus vasta 8kk! Onko täällä muita yhtä "hupsuja" kuumeilijoita?

Hei! Täällä kirjoittelee kahden ihanan pienen pojan äiti. Vanhin täytti just 5-vuotta ja kuopus tänään 8kk. Ilmassa on ollut jo jonkin aikaa vauvakuumetta. Lähinnä minulla, mutta eipä tuo mies vastaankaan olisi :). Jotenkin järki sotii vastaan vaikka haaveilen uudesta raskaudesta viikottain :) Onko täällä muita kuumeilijoita joilla kotona pieni vauva? Olis kiva vaihtaa kuulumisia ja kuulla mihin ratkaisuun sitten päädyitte. Kevättä on totisesti ilmassa :heart: :heart: :heart:
 
Meillä on jo 4 lasta:4v,3v maaliskuussa 2v ja kuopus kohta 7kk ja kyllä myönnän että kuume vaivaa :ashamed: Tiedän kyllä että olen KROONINEN kuumeilija,mutta mutta........viides olisi kyllä enemmän kuin tervetullut :wave:
 
:wave: Täälä kans kuumetta pukkaa vaikka järki sanoo EI :D meillä pojat 2v ja 8kk :heart: jostain kummasta puskee aina ajatus et tahtoo taas odottaa ja saada vauvan.lisää lapsia on haaveissa,mut pientä "taukoa" oon ajatellut nyt pitää =) saas nyt vaan nähä miten tässä käy...kun tuo mieli ailahtelee...välissä tulee tunne et miksei vaan tekis tässä yhteen menoon kaikki ja välillä taas jokin sanoo että voimat ei riitä enään lisää pieniä tähän hetkeen :eek: ja töihin tekis toisaalta mieli välillä mennä. oih on tää niin hankalaa . vielä ei kuitenkaan uutta vauvaa anneta tulla,jos on tullakseen....yritän malttaa hillitä itseni ja odottaa vielä hetken kunnes nää tunteet tasottuu ja varmistuu :D mieskään ei sano mitään,kaikki käy :whistle:
 
Ihana lukea muitten samansuuntaisista tunteista. Kaipa se tämä kevät herättää meidät naiset "pesän" tekoon olkoompa kotona sitten miten monta kullannuppua ennestään :) Mutta olispa se ihana taas nuuhkia tuoreen vauvan tuoksuja.... ja ihaninta olisi, jos pieni prinsessa tupsahtaisi tänne prinssien sekaan :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vanilja:
Ihana lukea muitten samansuuntaisista tunteista. Kaipa se tämä kevät herättää meidät naiset "pesän" tekoon olkoompa kotona sitten miten monta kullannuppua ennestään :) Mutta olispa se ihana taas nuuhkia tuoreen vauvan tuoksuja.... ja ihaninta olisi, jos pieni prinsessa tupsahtaisi tänne prinssien sekaan :heart:
samanlaiset ajatukset täälläkin :wave: ja nimenomaan tuosta prinsessasta =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja umayya:
ja vinkkaampa että meillä on tuolla kerho jossa kuumeilee meitä alle vuoden ikäisen kupokusen äitejä, eli jos haluaa mukaan niin voin yv:llä vinkata salasanaa :)
Mikäs se sellainen kerho on :) mielelläni lähden mukaan jos vain pääsee :wave: Tää kuume ei ota laantuakseen meinaan millään :LOL:
 
Pakko on tää teille viellä kertoo... Kävin äsken sairaalassa kattomassa likkakaverin uuni tuorettä pienen pientä pikku prinsessaa.... Miten se oli NIIN suloinen...Voi että kun sain sen syliin, en meinannut malttaa laskea sitä pois!....SE OLI IHANA!!! Ja nyt on varmaan ihan turha edes kysyä, että arvatkaa mikä pyörii mielessä :LOL:
 
täällä kans ilmottautuu kuumeilija :)
Esikoinen täyttää pian 5v ja tää pieni täyttää 3KK. Mutta kuumeitu on laitokselta asti ja kova yritys päällä ( sikäli mikäli yrittää voi ilman menkkoja...)

salasanaa... :D
 
Kyllä se järki itselläkin kolkuttelee... voimavarojahan se vie kolme pientä naperoa. Huhtikuun lopulla loppuu mulla tää meneillään oleva äitiys-/vanhempainloma. Haikeus siitä että toivottavasti tää ei oo meidän viimeinen vauva käy mielessä usein. Päätos imetyksen lopettamisestakin on ollut valtava eipäs,juupas sahausta. Edelleen imetän, mutta olen pidentänyt välejä. No... mennessä näkee kuin tässä meidän käy.... voittaako järki vaiko tunteen :heart:
 
Täällä myös yksi jolla pienet lapset mutta kyllä taas ensimmäiset auringonsäteet leimauttivat vauvakuumeen ilmoille. Mies puhunut jo parikin kuukautta mutta itse yritän jarrutella. Tai yritän uskotella että en tunne vauvakuumetta vaan raskauskuumetta - halua olla taas raskaana. Yritän myös uskotella että on jokin sisäsyntyinen vietti joka yllyttää lapsien saamiseen vaikka oma järki olisikin vastaan. Ja toisaalta onhan se ihana olla huomion kohteena 9kk kun äiti ja äidin vointi on tärkeässä asemassa ja odottavaa äitiä huomioidaan monin tavoin. En tiedä auttavatko nämä selittelyt vai miten tässä käy. Mielessäni olen ajatellut että jos tuonne marraskuulle asti jaksaisi odottaa ennen kuin annetaan lupa kolmannelle tulla - olisi kaksi muuta lasta taas hieman vanhemnpia. Ja onhan sitä paineita työnkin puolesta...liekö se sitten suurin todellinen syy tähän jarrutteluun.
 

Yhteistyössä