kuumemittari

Laitan tän nyt tännekin, kun ei kukaan vastaa mulle tuolla mitäs nyt osiossa.

Olen yrittänyt etsiä digitaalista kuumemittaria jossa olisi taipuisa pää. Olen kuullut että sellaisia olisi olemassa ja se vaikuttaisi hyvältä vaihtoehdolta vauvan kuumeen mittaukseen. Missäköhän niitä myytäisiin? Apteekissa? Cittarissa, prismassa ja gigantissa ei ainakaan ollut.

joanna ja tiltiäinen 31+6
 
en ikävä kyllä tiedä, mutta kyllä tolla perinteisellä mittaa hyvin. ainaki meillä mitataan tuolta vajaa 2-vuotiaalta sillä edelleen lämmöt ja uudelle tulokkaalle ajattelin ostaa kans ihan perus digimittarin. sit isommalla olis korvamittari hyvä, mutta pienen vauvan kanssa se kuulemma näyttää helposti väärin kun se korvaosa on suunniteltu isompaan korvaan.
 
Me ostettiin sellainen apteekista v.2001 kun esikoinen syntyi. Ei saatu tosin kertaakaan mitattua sillä meidän poika kakkasi sen ulos joka kerta varren kanssa kun yritettiin mitata kuumetta. Siis niin, että koitettiin heti perään uudelleen ja aina, aina tuli se kakki. Ostettiin sitten Braunin korvakuumemittari ja se on käytössä edelleen, nyt myös elohopeamittari kun penska on jo 6,5 vuotias.
 
Korvamittaria kanssa mietin, mut se tosiaan taitaa olla parempi ostaa vasta kun korvat on vähän isommat. Tuolta mitäs nyt puolelta sain vastaukseksi että apteekissa myydään, joten pitää joku päivä kaydä hakemassa.
 

Yhteistyössä