kuumeilusta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dazzu1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

dazzu1

Uusi jäsen
20.01.2008
3
0
1
Lopetin e-pillereiden syönnin tammikuun alussa kun lätkä loppui. Laskin silloin että ovulaationi olisi 22pv tienoilla tässä kuussa. Eihän se toki varmaa ole kun pillerit vasta lopetin..
Minulla on kuitenkin nyt parin pv aikana ollut 37 astetta kuumetta vaikka normaalisti minulla on 36.3-36.6 eli aika paljon heittoa. Ja eikö se ollut niin että ennen ovulaatiota lämpötila on alhaisempi ja ovulaation jälkeen se alkaa vähän nousta?
Voisiko siis olla että ovulaationi tältä kierrolta on jo mennyt aikaisemmin kuin 22pv? Kun kuume noin korkeella. Voisinko mahdollisesti olla raskaana tuon lämpötilan takia? Mahassa on ollut joitain kipristelyjä ja menkkakivuilta tuntuvia kipuja samoin välillä vihloo selkää..mutta kun vasta lopetin pillerit en osaa yhdistää niitä tuntemuksia ovulaatioon tai raskauteen tms..

no pillereiden lopetuskin kyl tuo helpolla noit kaikenmoisia oireita raskaudesta.. ja lämmöt voinu hyvinki nousta ennen 22 pvää.. monesko kp sul ny menos? Ja pillereiden jälkeen kierrot heittää todella paljon joten ei noista laskuista mihkään ole koska ne ei voi antaa ees viitettä millo ovis olis koska pillerit heittää kierron iha sekasin useimmilla. Millo oot lämpöjä mittaillu? Kainalosta vai mistä? ja kui nopeesti ku oot heränny ja mihi aikaan?

Mulla alko 8pv menkat normaalisti pillereitten lopettamisen jälkeen. sen jälkee en oo syöny eli nyt on 20pv. oon mittaillu kainalosta vaan aamuisin ihan mielenkiinnosta. ei olla yritetty vielä tässä kuussa tosissaan kun olisin mielelläni yhdet luomut oottanu. eli voi olla hyvin mahd. kun vasta lopetin pilsut että ovulaatio on jo ollu tai sitte noi pillerit pistää mun kropan ihan sekasin?

Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
kaikki on mahollista pillereide jälkeen :D siis myös se et menkat ei tulis puoleen vuoteenkaan ja muuteski kroppa sekasin, toisil normalisoituu hetikin mut toisil ei.

Aivan samanlaista tietoa mulla. Lisäksi: aamulämpö pitäisi mitata joko suusta tai emättimestä, lääkäreiden mukaan kainalomittausta "ei lasketa", liian monet tekijät vaikuttavat kainalolämpötilan heittelyyn.

Joka tapauksessa, itselläni lämmöt alkoivat nousta n. 10 päivää ennen kuin fertilityfriendin sivusto laski mulle oviksen, ja silloin ne nousivat sitten "oikein kunnolla". Tosin itse epäilen, etten edes ovuloi (nyt on kolmas luomukierto menossa pillereiden jälkeen), vaan että siellä on munarakkulasta muodostunut suoraan keltarauhanen, joka sitten saa nuo lämmöt kohoamaan.

hyvä tietää nuokin niin tiedän sitten, että ovkseni ei ole välttämättä vielä edes mennyt..tai sitten en ovuloi vielä ollenkaa.. no kärsivällisesti hyvä tulee. On kuitenkin paljon naisia joilla on tärpännyt ekasta kierrosta pilsujen jälkeen, että kai sekin mahd. Mulla on kyllä ollu tosi paljon oireita ja kipuja noitten pilsujen lopetuksen jälkeen,että en yhtää ihmettele et se kuumekki nousee.

Yhteistyössä