Kertokaapas nyt viisaammat kun en nyt tähän hätään vastausta löydä vaikka olen sen täällä jossain nähnytkin..
Eli miten se ovis-limajuttu menee? Onko niin että kun ne limat huomaa niin ovis on tulossa vai silloin juuri päällä? Ja kun limat loppu niin ovis mennyttä?
Ja kauanko se munasolu on hedelmöitettävissä (12-24h?).
Entä siittiöt, elääkö ne oikeasti useita vuorokausia?
Mun kierto on yleensä 26-29 päivää, nyt olin kuitenkin bongaavinani ovislimoja jo kp 8, eli jos menkat alkaa 14 pv oviksesta niin kierroksi tulisi 22 päivää? Näinkö se menee? Onko se limahomma pätevä "laskuri"?
Mietin vaan että perhesuunnittelun ovislaskurin mukaan mun "hedelmälliset päivät" olisi 1.-5.2. edellisten menkkojen mukaan niin että menikö tässä nyt ajoitus totaalisesti pieleen jos ovis oikeasti oli jo kp 8 mitä en jaksa uskoa?
Ja entäs tuona hedelmällisenä aikana, kuinka usein kannattaisi niitä puuhia harrastaa että siittiöt ovat kelvollisia ja koko ajan eloa odottamassa munasolua?
Ja vielä tämä ikuisuuskysymys, voiko niitä menkkoja olla vaikka olisi raskaana? Mulla oli tosi niukat viime menkat (normaalisti niagara) ja viime kuussa ajoitettiin hommat just oviksen aikaan, siis taas perhesuunnittelun laskurin mukaan. Eka lapsi tuli eka yrityksestä ilman mitään laskureita!
Kiitokset kaikista kommenteistanne!!