Kuumeeton päivä kotona??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja x:
Et sitten enää typerämpää kysymystä keksinyt??

No tuota ihan siksi kysyin, koska sairaanhoitaja tänään terveyskeskuksessa sanoi ettei hän voi mulle tätä päivää kirjottaa saikkua, koska lapsella ei SILLÄ nimenomisella hetkellä ollut kuumetta... Että näin meillä..

Kyllä se lopulta sitte kirjoitti pitkin hampain saikun kun sanoin, että kyllä aina on neuvolasta ja joka paikasta sanottu että yksi kuumeeton päivä on oltava kotona, ja pitäishän sen järjenki jo sanoa... Oli kyllä muutenkin sellanen akka, että jos ei olis ollut lasta mukana niin olisin aika paljon rumemmin sanonut hänelle kuin mitä nyt sanoin lapsen läsnäollessa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyllä se lopulta sitte kirjoitti pitkin hampain saikun kun sanoin, että kyllä aina on neuvolasta ja joka paikasta sanottu että yksi kuumeeton päivä on oltava kotona, ja pitäishän sen järjenki jo sanoa... Oli kyllä muutenkin sellanen akka, että jos ei olis ollut lasta mukana niin olisin aika paljon rumemmin sanonut hänelle kuin mitä nyt sanoin lapsen läsnäollessa.

Just aioin kirjoittaa että no etkö pitänyt puoliasi ja vaatinut kirjoittamaan tämän päivän saikkua. Olit topakka, hyvä, puoliansa joutuu tuolla aina pitämään.

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Just aioin kirjoittaa että no etkö pitänyt puoliasi ja vaatinut kirjoittamaan tämän päivän saikkua. Olit topakka, hyvä, puoliansa joutuu tuolla aina pitämään.

Juu siltä tosiaan tuntuu että puolensa täytyy pitää. Mä kyllä sanoin myös, että mulla on huomenna koulussa viikon viimeinen päivä, että olis voinu hyvin senkin kirjottaa, siltä varalta että jos tytöllä kuume vielä nousee, mutta niin siinä saikkulapussa vaan tämä päivä oli. No katotaan joudutaanko huomenna taas menemään, saa kyllä täti kuulla kunniansa jos joudun lasta joka päivä terveyskeskukseen raahamaan..

Yhteistyössä