Kuumeeton keuhkokuume?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pelkkä yskä ja todella vetämätön olo. se yskä oli ihan järkyttävää, tuntui ettei happi kulkenut. kuume ei noussut ollenkaan. epätyypilliset oireet kuulemma yleisiä nuorilla naisilla. :)
mitä oireita sulla on?

Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
pelkkä yskä ja todella vetämätön olo. se yskä oli ihan järkyttävää, tuntui ettei happi kulkenut. kuume ei noussut ollenkaan. epätyypilliset oireet kuulemma yleisiä nuorilla naisilla. :)
mitä oireita sulla on?

Kauhee yskä ja ahistus ja väsymys.
Taijanpa kilauttaa aamusta tohtorille et jos ainaki tulehusarvot mitattais.

Viimeks ku oli keuhkokuume ni oli sen verran äkänen että ei passais alkaa leikkimään :|

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja trolli:
mitä oireita sulla on?

Kauhee yskä ja ahistus ja väsymys.
Taijanpa kilauttaa aamusta tohtorille et jos ainaki tulehusarvot mitattais.

Viimeks ku oli keuhkokuume ni oli sen verran äkänen että ei passais alkaa leikkimään :|

kannattaa sit vaan pyytää kuunteleen ne keuhkot. äijällä on nyt samantapainen tauti päällä, muttei yskitä niin paljoa että vois epäillä keuhkokuumetta.

paranemisia. :hug:

Mulla on ollut teininä. Ensin oli flunssa ja keuhkoputkentulehdus, sitten kun kävin lääkärissä vähän myöhemmin muista syistä ja samalla sitten tarkastettiin olinko jo toipunut ihan ok, paljastuikin että mulla oli keuhkokuume, mutta kuumeettomana. En mä kovin kipeä ollut, ihan normaalisti viipotin menemään. Yskä oli ja flunssainen ja vetämätön olo, muttei mitenkään kovin kurja.

Yhteistyössä