Kuumalla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lihakulli ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lihakulli ?

Vieras
...ilmalla mulla on kokoajan 20% erektio päällä. Kulli on n.15 senttisenä , velttona lahkeessa kokoajan... Muut huomaa jatkuvasti. Onko muilla sama ongelma? Mistähän johtuu?

Johtuu varmaankin siitä, että kuumalla ilmalla sydämen täytyy pumpata kovemmin verta elimistön läpi lämmön haihduttamiseksi. Tällöin myös hepin kautta virtaa jatkuvasti enemmän verta -> heppi on vähän jäykkä koko ajan.

Kappas, en ole ainoa ""ongelmaan"" törmännyt. Monta päivää on jo ollut pienoinen seisokki. Vaimo on ymmärtäväisenä helpottanut asiaa 2-3 kertaa päivässä ja silti vaan sesottaa. Taitaa nahka kesiä ennenkuin seisokki lakkaa.

Toivottavasti kaveri ei vastaavasti käy ensi talvena talviunille.

Sama havainto. Olin koko eilispäivän munasillaan, kun oli niin hellettä.
Emäntä ensin kauhisteli, että jos joku tulee pihaan, niin näkee. Annoin piutpaut näkijöille ja astelin kelteisillä. Kohta oli emäntäki saanut ruhonsa paljaaks. Muna tosiaan jotkötti niin paksuna ja lihavana, vaikka höylättyä tuli monta kertaa.

Mulla on kans ollu aisa viimisen viikon aika tanassa! Kävi tossa rakennustyömaalla aika vittumaisesti kun hakkasin nauloja ni jäi kyrpä väliin teki aika höpöö!!

Kai meillä naisilla on osittain sama ongelma. Varsinkin siinä vaiheessa olo on uskomaton kun pääsee ottamaan aurinkoa alasti ja antaa sen paistaa sinne minne se normaalisti ei paista. Usein jää kyllä märkä läntti perään.

...myös ottaa alasti aurinkoa mut rivarin piha vähän arveluttaa.
yritin tuossa päivänä muutamana yläosattomissa ja stringeissä.
Aurinko saa haluaamaan..... aah

...myös ottaa alasti aurinkoa mut rivarin piha vähän arveluttaa.
yritin tuossa päivänä muutamana yläosattomissa ja stringeissä.
Aurinko saa haluaamaan..... aah