Kuuluuks laskettelu/lumilautailu teiän koko perheen harrastuksiin?

har
Meillä laskee toistaiseksi suksilla koko perhe, lapset 5 ja 7. Itellä on lautakin ja jossain vaiheessa palaan sen pariin, samoin molemmat lapset varmaan jossain vaiheessa kokeilee myös lautaa. Saavat sitten itse päättää kumpi on mieluisampi laji (vai molemmat).
 
"vieras"
Lautailu on meidän yhteinen juttu. Ollaan miehen kanssa tavattu rinteessä ja lapsetkin näyttää nauttivan laskemisesta. Ollaan opetettu omat ja liuta muiden lapsia mäkeen. Minä olen hiihdonopettaja, joten tästä tuli ammatti. Laskin nuorenpana paljon ja kilpaakin. Edelleen vedän isoja hyppyjä ja pojan (11-v) kaverit on aika mykistyneitä... :D

Lapsia on 4 - 11-vuotiaita.
 
[QUOTE="vieras";28168479]Lautailu on meidän yhteinen juttu. Ollaan miehen kanssa tavattu rinteessä ja lapsetkin näyttää nauttivan laskemisesta. Ollaan opetettu omat ja liuta muiden lapsia mäkeen. Minä olen hiihdonopettaja, joten tästä tuli ammatti. Laskin nuorenpana paljon ja kilpaakin. Edelleen vedän isoja hyppyjä ja pojan (11-v) kaverit on aika mykistyneitä... :D

Lapsia on 4 - 11-vuotiaita.[/QUOTE]

Meki ollaan tavattu rintees. Alettiin seurustelee ku oltiin 13-vuotiait, ja oltiin ihan älyttömän rakastuneit... Meil myös jokainen nauttii tosi paljon. Mä tai mies ei olla hiihdonopettajii, mut ollaan kyl opetettu, monet monituiset muksut ja muut. Meki ollaan laskettu nuorempana tosi paljo. Ei olla kumpikaan oltu virallisii kilpailijoit, mut tottahan toki ollaan pikkasen kisailtuki. Hurja hyppiminen on hauskaa! :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä