Kuuluuko vauvoja ylistää söpöiksi, vaikka omasta mielestään ei olisikaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Aloin tuossa miettiä.. käytiin eilen kaverin kanssa katsomassa yhden yhteisen kaverimme vauvaa.. kaveri yltiömäisesti kehui, kuinka söpö vauva on, moneen kertaan.. Kun sitten lähdettiin, kaveri sanoi autossa, että eipä ollut erityisen sievä lapsi.. Pitääkö siis kehua hullun lailla, vaikka eri mieltä olisi.. En tietenkään tarkoita, että pitäisi tokaista tyyliin "eipä ole erityisen kaunis".. Illalla vielä kaveri mesessä ihmetteli, miten se lapsi oli sen näköinen....

Ei koskaan kuulu sanoa sellaista, mitä ei tarkoita, mutta myöskään kaikkea ei tarvitse sanoa koskaan ääneen. Kaverisi näköjään tekee nämä molemmat. :/

en mäkään sano mitään sellaista mitä en tarkoita. mun kaverilla oli suorastaan omituisen näköinen vauva vielä pitkään. en voinut kehua söpöksi. nyt myöhemmin katsonut oman pojan vauvakuvia ja voi jeesus mikä pallopää sekin on ollut. :laugh:

Ei todellakaan... monasti samaan tilanteeseen joutunut ja jos ei miun mielestä vaavi ole söpö "naamastaan" niin taatusti löydän jotain muuta söpöä ihan niin ettei tarvii alkaa valehtelemalla valehtelee....

Mun mielestä HARVAT vauvat on söpöjä..suurin osa näyttää cocktailmakkaroilta tai alieneilta ja on olemassa rumia vauvoja! Mä en todellakaan kehu vauvaa ihanaksi ellei se sellainen ole,on mulle suututtukin kun on kyselty ( siis eri taholta kun äiti) että miltä näytti niin sanoin että ihan samalta ku muutkin,ei mitenkään erikoinen.En mä rupee valehtelemaan.

Oikeesti aika inhottava toi sun kaveri. Iljettävä tyyppi. Varmaan tekee tuota samaa kaikille. Seuraavan kerran kun se kehuu vaikka sun vaatteita, niin ei varmaan tuu kiva tunne. :(

Kaikki vauvat on kuitenkin ihania, vain jo siksi, että ovat vauvoja. kumma on, jos ei hyvää sanottavaa keksi oikeasti vaan pitää valehdella. Tai olisi sitten vaan hiljaa. :/

varmasti löytyy tuoreille vanhemmille jotain kehuttavaa vauvasta vaikka olis kuin "ruma." ihan kauhea ajatus että mun vauvaa katsomaan tulleet ihmiset olis kopan äärellä hiljenneet. kyllä sekin jotain kertoo, ei kukaan ole niin tyhmä ettei tuollaista tajua.

vaikka valehtelua en kannatakkaan, tuossa tilanteessa sitä kyllä suosittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
en mäkään sano mitään sellaista mitä en tarkoita. mun kaverilla oli suorastaan omituisen näköinen vauva vielä pitkään. en voinut kehua söpöksi. nyt myöhemmin katsonut oman pojan vauvakuvia ja voi jeesus mikä pallopää sekin on ollut. :laugh:

:laugh:
ihana samat ajatukset tokasta ja kolmannesta ... en tiedä onko asialla mitään tekemistä ykkösen kanssa kun hää ainut sectio lapsi ja hää oli aivan enkelinkasvoinen jo heti synnyttyään, tosin on nyt pian 11-v ja moni sanoo et taatusti tulee joku malli tuosta tytöstä kun on niin kauniit kasvot ja pitkä...... mutta hää itte aina sanoo et minusta tulee poppari :laugh:

suurin osa vauvoista on minusta ruman intialaisen vanhan miehen näköisiä syntyessään. mutta voi niistäjotakin kivaa sanoa, tyyliin onpa ihanan pieni, onpa paljon tukkaa, ihanat silmät tms.

eiks äideillä ole sellasta huumorintajua..itse jos joku olisi tokaissut että "huh miten ruma" ni varmaan olisin todennu että ei se tosiaan viel mikään miss maailma ole,mut siitä se suoristuu :D Onks kaikki niin hormonihurmiossa että pitää vetää herne nenukiin pikkujutuista. Estetiikka kun on katsojan silmissä.

Alkuperäinen kirjoittaja haha:
eiks äideillä ole sellasta huumorintajua..itse jos joku olisi tokaissut että "huh miten ruma" ni varmaan olisin todennu että ei se tosiaan viel mikään miss maailma ole,mut siitä se suoristuu :D Onks kaikki niin hormonihurmiossa että pitää vetää herne nenukiin pikkujutuista. Estetiikka kun on katsojan silmissä.

On kyl hei tyhmä, jos tollasta sanoo. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Täällä kun huomaa,että niitäkin on. Ihmisiä kun on kaikenlaisia siis olishan toi typerin letkautus ikinä mut itse tunnen ihmisiä jotka varmaan vois sanoo noin,ei siis ollakseen ilkeitä vaan muutenvaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Täällä kun huomaa,että niitäkin on. Ihmisiä kun on kaikenlaisia siis olishan toi typerin letkautus ikinä mut itse tunnen ihmisiä jotka varmaan vois sanoo noin,ei siis ollakseen ilkeitä vaan muutenvaan :D

Joo, mäkin tunnen tommosia. :/ tai että tullaan sanomaan, että "sun alapää varmaan on ihan paskana tosta eikä varmaan toimi enää ikinä" yms. :whistle:

Ei se siinä synnärin petillä niin kauheen huumorintajuiselta tunnu. Lähinnä tyhmältä. ja mulla ei ollut siihen mitään nerokasta sanottavaa, vaan aloin itkeä.

Arabeilla on sanonta, että kaikkien juttujen pitäisi mennä kolmen portin kautta, ennen kuin ne tulevat suusta ulos. Ensimmäisellä portilla kysytään: "Onko se totta?" Toisen portin kysymys kuuluu: "Onko se ystävällistä?" Kolmannella portilla kysytään: "Onko sen sanominen tarpeellista?"