Kuuluuko vain äidille käydä Vanhempainilloissa??

  • Viestiketjun aloittaja mama1980
  • Ensimmäinen viesti
mama1980
onko muiden miehet kiinnostuneita menemään lapsenne/lastenne vanhempainiltaan?
meillä on useampi lapsi,joten toinen jäisi kotiin lasten kanssa.
mieheni ei ole koskaan halunnut mennä vanhempainiltaan (tosin niitä ollut vasta 1) ja nyt tänään olisi sellainen. mies sanoi heti ettei mene..:/

tuntuu kurjalta,eikö sitä kiinnosta?!:(
 
Ei meillä kuulu,meillä oli mummi vahtimassa pienempiä että molemmat päästiin vanhempainiltaan samaten yritetään järjestää että päästäisiin yhdessä kun kohta on tarkoitus opettajan kanssa keskustella naamakkain eskarin kuulumisista.
 
Mieheni on jossakin vanhempainillassa ollutkin. Mutta jos mahdollista menen mieluummin itse.
Sillä haluan tietää mitä illassa on kerrottu.. mieheni palauttua vanhempainillasta ja kysyessäni, mitä siellä on puhuttu on vastaus ollut .. no ei paljoa mitään, ei mitään erikoista.:xmas:

Tämä voi toki olla totta, ettei vanhempainillan sisällössä ole ollutkaan mitään erikoista, mutta haluan kuitenkin itse kuulla sen.. mitä se - ei mitään pitää sisällään.:D
 
Me ollaan käyty yleensä yhdessä, jos lapsille on ollut hoitaja.
Mut sen muutaman kerran ku hoitajaa ei oo ollut , mä olen mennyt. Oikeestaan siks ku oon vaan halunnut - varmaan mieskin olis menny, jos mä en olis halunnu, mut siitä ei oo kyllä edes neuvoteltu.. :saint:
 
"mie"
Mieheni on jossakin vanhempainillassa ollutkin. Mutta jos mahdollista menen mieluummin itse.
Sillä haluan tietää mitä illassa on kerrottu.. mieheni palauttua vanhempainillasta ja kysyessäni, mitä siellä on puhuttu on vastaus ollut .. no ei paljoa mitään, ei mitään erikoista.:xmas:

Tämä voi toki olla totta, ettei vanhempainillan sisällössä ole ollutkaan mitään erikoista, mutta haluan kuitenkin itse kuulla sen.. mitä se - ei mitään pitää sisällään.:D
No näin meilläkin :D Jos saadaan lapsille hoitaja, niin voitaisiin hyvin mennä yhdessä ja mies varmasti menisi yksinkin, mutta haluan mieluummin itse olla myös paikalla. Mies on kyllä ollut esim. noissa vasu-keskusteluissa itsekseen ja on tuo ihan hyvät raportit antanut sieltäkin, mutta mutta... :D
 
Ärrimiau
Samaa mietin viime viikolla kun olin vanhempainillassa. Kahden isä oli paikalla. Ajattelin, onko asia tosiaan niin ettei miehiä kiinnosta lapsen koulunkäynti vai mistä on kysymys.
 
oma elämä
Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimiau;22020729:
Samaa mietin viime viikolla kun olin vanhempainillassa. Kahden isä oli paikalla. Ajattelin, onko asia tosiaan niin ettei miehiä kiinnosta lapsen koulunkäynti vai mistä on kysymys.
Kaikkien isit kun eivät taida olla töissä klo 8-16. Tai lapsia ei voi vielä jättää keskenään kotiin vaikka olisikin vapaapäivä töistä..
 
"vieras"
Meillä miestä ei olisi saanut kirveelläkään vanhempainiltoihin, joten minä menin ja yleensä suht mielelläni. Toisaalta meilläkin vastaus olisi ollut "ei mitään ihmeellistä", jos se mies olisi siellä käynyt ja illan aiheita olisin kysellyt.
 
"tupuna"
Meillä on käyty yhdessä ja erikseen. Minä meillä huolehdin yleensä lasten kouluun liittyvät jutut ja olen ennenkaikkea niistä paremmin perillä kuin mieheni niin pääsääntöisesti minä olen käynyt myös vanhempainvarteissa. Ovat minusta paljon "antavampia" kuin vanhempainillat.
 
Khimaira
Meillä vain mä olen käynyt noissa vanhempainilloissa. Loppujen lopuksi, ei siellä mitään tärkeää ole ikinä ollut - päiväkodin varsinkaan. Tänä vuonna en aio mennä ollenkaan kahden lapsen iltoihin, eskoisen illassa olin.
 

Yhteistyössä