A
ap
Vieras
:ashamed: Vaikka odotan seitsemättä, en ole koskaan kokenut tällaista...
Olen nimittäin lähes aina kuin persiille ammuttu karhu!!
Mikä minua vaivaa? :ashamed:
Sellanen olo TOSI usein, niinku menkkojen edellä, siis ... tiedätte varmaan...
Kiukkuinen ämmä. Ihan typerätkin asiat saa pillastumaan. :ashamed:
Esimerkki:
Mies soitti eilen töistä tullessa ja pyysin tuoda jotain hyvää kaupasta, ku halutti niin vietävästi makeaa...mies sanoi, ettei nyt taida ostaa, et hän vois leipoa mustikkapiirakan vaniljakastikkeen kera, kun tulee kotiin...ajatus oli kiva. On ihan taitava leipuri.
Mies tuli sit ja ilta oli niin täynnä kaikkea touhua, et siinä mustikkapiirakat jäi...ja arvatkaas kuka hermostui?! :ashamed: Menin nukkumaan samantien, olin niin kiukkuinen. Aamulla kun heräsin, yhä ärsytti ja soitin vielä miehelle töihin ja papatin siitä mustikkapiirakasta...*joo nolo*
Nyt jo kohta naurattaa tää episodi, mut tällasta täällä. :ashamed:
Rv.25. Huoh.
Olen nimittäin lähes aina kuin persiille ammuttu karhu!!
Mikä minua vaivaa? :ashamed:
Sellanen olo TOSI usein, niinku menkkojen edellä, siis ... tiedätte varmaan...
Kiukkuinen ämmä. Ihan typerätkin asiat saa pillastumaan. :ashamed:
Esimerkki:
Mies soitti eilen töistä tullessa ja pyysin tuoda jotain hyvää kaupasta, ku halutti niin vietävästi makeaa...mies sanoi, ettei nyt taida ostaa, et hän vois leipoa mustikkapiirakan vaniljakastikkeen kera, kun tulee kotiin...ajatus oli kiva. On ihan taitava leipuri.
Mies tuli sit ja ilta oli niin täynnä kaikkea touhua, et siinä mustikkapiirakat jäi...ja arvatkaas kuka hermostui?! :ashamed: Menin nukkumaan samantien, olin niin kiukkuinen. Aamulla kun heräsin, yhä ärsytti ja soitin vielä miehelle töihin ja papatin siitä mustikkapiirakasta...*joo nolo*
Nyt jo kohta naurattaa tää episodi, mut tällasta täällä. :ashamed:
Rv.25. Huoh.