Kuuluuko tää oikeasti raskauteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
:ashamed: Vaikka odotan seitsemättä, en ole koskaan kokenut tällaista...
Olen nimittäin lähes aina kuin persiille ammuttu karhu!!
Mikä minua vaivaa? :ashamed:
Sellanen olo TOSI usein, niinku menkkojen edellä, siis ... tiedätte varmaan...
Kiukkuinen ämmä. Ihan typerätkin asiat saa pillastumaan. :ashamed:

Esimerkki:
Mies soitti eilen töistä tullessa ja pyysin tuoda jotain hyvää kaupasta, ku halutti niin vietävästi makeaa...mies sanoi, ettei nyt taida ostaa, et hän vois leipoa mustikkapiirakan vaniljakastikkeen kera, kun tulee kotiin...ajatus oli kiva. On ihan taitava leipuri.
Mies tuli sit ja ilta oli niin täynnä kaikkea touhua, et siinä mustikkapiirakat jäi...ja arvatkaas kuka hermostui?! :ashamed: Menin nukkumaan samantien, olin niin kiukkuinen. Aamulla kun heräsin, yhä ärsytti ja soitin vielä miehelle töihin ja papatin siitä mustikkapiirakasta...*joo nolo*
Nyt jo kohta naurattaa tää episodi, mut tällasta täällä. :ashamed:
Rv.25. Huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Taitaa kuulua. :) Itse olen ollut harvinaisen tyyni koko raskauden ajan, rv33 alkoi tänään.

No minullakin on kaikki aiemmat raskaudet menneet tyynesti, siis olen ollut todella seesteinen jotenkin aina silloin ja nauttinut olostani...nyt on kaikki toisin ja olen ihan pihalla tän oloni kans...:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Taitaa kuulua. :) Itse olen ollut harvinaisen tyyni koko raskauden ajan, rv33 alkoi tänään.

No minullakin on kaikki aiemmat raskaudet menneet tyynesti, siis olen ollut todella seesteinen jotenkin aina silloin ja nauttinut olostani...nyt on kaikki toisin ja olen ihan pihalla tän oloni kans...:ashamed:

oot niin väsyny kun lapsia paljon..

Alkuperäinen kirjoittaja oo:

No olen miettinyt, olenko väsynyt, mut saan nukkua todella hyvin (kukaan ei valvota) ja kuitenkin tykkään tästä hommasta kotiäitinä, monen pienen kanssa ihan täysillä...todella ristiriitaista varmaan, mut näin nyt on.

Mä olin ekassa raskaudessa (meni kesken) todella mustasukkainen ja kiukkuinen. Hävetti ihan, oli kamala "kiehua" ilman syytä. :ashamed: Jokainen raskaushan on erilainen. :)

No olen miettinyt, olenko väsynyt, mut saan nukkua todella hyvin (kukaan ei valvota) ja kuitenkin tykkään tästä hommasta kotiäitinä, monen pienen kanssa ihan täysillä...todella ristiriitaista varmaan, mut näin nyt on.

no sitten tarttet niita kalaöljy kapseleita.. niitä omega juttuja.. ne kuulemma "kesyttää"..:)

Itellä tytön kohdalla oli tommosta typerää raivoamista.. Itkin ja kiukkusin ku mikäki heikkopää kun mies ei lähteny hakemaan mulle suklaata kaupasta. Mutta pojan kohdalla ei ole ollut mitään.

no sitten tarttet niita kalaöljy kapseleita.. niitä omega juttuja.. ne kuulemma "kesyttää"..:)

Ihanko tosi?!:D Pitäis koklata...

Alkuperäinen kirjoittaja gf:
Itellä tytön kohdalla oli tommosta typerää raivoamista.. Itkin ja kiukkusin ku mikäki heikkopää kun mies ei lähteny hakemaan mulle suklaata kaupasta. Mutta pojan kohdalla ei ole ollut mitään.

Siis just tällasta! Ihan kahjoa. :ashamed: Tiedän odottavani tyttöä, oisko sit oikeen kiukkuinen tapaus kaiken lisäks..? :snotty:

Voi kyllä johtua ihan hormoneista. Itse menen esim. E-pilsuista niin sekaisin, ettei kukaan koskaan. Läheiset siis huomas eron niin selkeästi, kun lopetin niitten käytön. Enkä koskaan enää ota mitään hormoneja. Mutta raskaudessa niitä tulee.

Ja minusta aika tyhmää heti alkaa miettimään, että eihän se voi olla muusta väsynyt kun lapsimäärästä, vaikkei ap siitä puhunut mitään. Kaikki ei koe lapsia taakkana...

Alkuperäinen kirjoittaja Nana:

Voi kyllä johtua ihan hormoneista. Itse menen esim. E-pilsuista niin sekaisin, ettei kukaan koskaan. Läheiset siis huomas eron niin selkeästi, kun lopetin niitten käytön. Enkä koskaan enää ota mitään hormoneja. Mutta raskaudessa niitä tulee.

Ja minusta aika tyhmää heti alkaa miettimään, että eihän se voi olla muusta väsynyt kun lapsimäärästä, vaikkei ap siitä puhunut mitään. Kaikki ei koe lapsia taakkana...

Minusta itsestä tuntuu, et tämä on ihan hormoniperäistä, koska on niin voimakaasti sellaista "menkkakiukkua", juuri samantapaista kuin menkkojen aikaan tapaa olla. Jännä vaan, et muut raskaudet ovat olleet niin erilaisia, mut sehän on aina mahdollista tieten. :)
Tätä ipanalaumaa rakastan, enkä halua tästä mihinkään, se ei ole ongelma. Ongelma on nyt jossain korvienvälissä. :D :ashamed:

Tuttua..meille nyt toinen tulossa ja muutama ihan järkyttävä raivari on tullut koettua. Yleisella tasolla olo on rauhallinen ja aika seesteinen,mutta auta armias kun se kiukku iskee päälle! Ihan yhtäkkiä,varoittamatta saattaa kiehahtaa niin että tulee kyyneleet silmiin ja näkee vain punaista. Hyvänä esimerkkinä eilisaamu,kun mies oli keittänyt kahvia. Heräilin siinä ja otin kahvia kuppiin ja ylläri,huomasin että maito on loppu. Mylväisin kuin raivohärkä ja heitin tyhjän maitopurkin lattialle (mies oli siis laittanut tyhjän purkin vahingossa jääkaappiin). Hyppäsin purkin päälle ja runnoin sitä kyyneleet silmissä ihan linttuun. mies tuli katsomaan että mitä ihmettä mekastan ja kiukku myös hävisi yhtä nopsaan kuin oli tullutkin. siinä kyllä jo itse mietin jälkeenpäin että hetkinen.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Mä olin tytön odotuksen (koko kerpeleen odotusajan!) kauhee ämmä, ihan hirviö.

Pojan odotusaikana olin taas harvinaisen herkkä ja iloinen.

Täytyy vielä lisätä, että pojasta tuli villi sekä huomionkipeä, ja tytöstä rauhallinen ittekseen höpöttelijä ja naureskeleva.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuttua..meille nyt toinen tulossa ja muutama ihan järkyttävä raivari on tullut koettua. Yleisella tasolla olo on rauhallinen ja aika seesteinen,mutta auta armias kun se kiukku iskee päälle! Ihan yhtäkkiä,varoittamatta saattaa kiehahtaa niin että tulee kyyneleet silmiin ja näkee vain punaista. Hyvänä esimerkkinä eilisaamu,kun mies oli keittänyt kahvia. Heräilin siinä ja otin kahvia kuppiin ja ylläri,huomasin että maito on loppu. Mylväisin kuin raivohärkä ja heitin tyhjän maitopurkin lattialle (mies oli siis laittanut tyhjän purkin vahingossa jääkaappiin). Hyppäsin purkin päälle ja runnoin sitä kyyneleet silmissä ihan linttuun. mies tuli katsomaan että mitä ihmettä mekastan ja kiukku myös hävisi yhtä nopsaan kuin oli tullutkin. siinä kyllä jo itse mietin jälkeenpäin että hetkinen.. :D

Niiiiin tuttua!! Ihana kun en ole ainoa!! :hug: :D
Nämä kiukkukohtaukset todellakin tulevat kuin salama kirkkaalta taivaalta, eivätkä sinänsä ole jatkuvia, mut niitä on liian usein...:snotty:
Tulevat ja menevät, mut saavat pahaa aikaan...
:ashamed:

Mä olin tytön odotuksen (koko kerpeleen odotusajan!) kauhee ämmä, ihan hirviö.

Pojan odotusaikana olin taas harvinaisen herkkä ja iloinen.

Täytyy vielä lisätä, että pojasta tuli villi sekä huomionkipeä, ja tytöstä rauhallinen ittekseen höpöttelijä ja naureskeleva.

Mulla kans tyttö ihan enkeli :) Oisko se sitten että mitä pahemmin raivoat raskausaikana niin sitä helpompi tapaus sieltä on tulossa...

Yhteistyössä