Kuuluuko mielestäsi hyviin ruokatapoihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tiedän ihmisiä, jotka syövät niin, että ensin laittavat ruuan suuhun ja sitten tavallaan huuhtovat sen alas juoman avulla, yök! Miksi ihmeessä pitää noin syödä, ällöttävää kun se juoma muuttaa ruoan ihan mössöksi, sikamainen tapa. Miksei voi pureskella ja niellä ruoka ja juoda vasta sen jälkeen? Mitä mieltä olette?

Mä oon tehnyt noin, jos esimerkiksi liha on niin rönttöstä, etten pysty pureskella sitä ja oksennus meinaa tulla. Ei varmaan ole hyvä tapa, mutta en osaa sanoa kohteliaasti, jos mua oksettaa.

Jos juon silloin kun ruokaa on suussa, se johtuu siitä, että suu on turhan kuivana ja tuntuu että tukehdun jos en saa nestettä. :D

Ap:lla mielessä vissiin vaan ajatus siitä, että nestettä suu täyteen ja kurlataan vielä päälle? ;) Ei sitä tarvi kuin vähän avittaan ruoan menemistä...

Mä teen noin, jos on yli paha pala, mikä kohteliaisuus syistä täytyy syödä. Näihin kuuluu silloisten appivanhempien kanssa syöminen hienossa ravintolassa, jossa annokset oli tilattu etukäteen. Tuli annos --> graavilohta ja tämä tyttö veti sen tyylikkäästi vedellä nielle. Eipä ole sen jälkeen tarvinnut syödä sitä, hyvä jos edes pystyn katsomaan kyseistä ruokaa.

Mulle ei tulisi mieleenikään niellä juoman kanssa ja harvoin juon ruokailun välillä lainkaan. Mua inhottaa suunnattomasti, kun anoppi käskee lapseni ottaa vettä suupalanpäälle :snotty: Mun mielestä jokainen aikuinen saa tehdä miten haluaa, ei se mulle pahaa tee, mutta kunhan ei opeta epäterveellisiä tapoja lapsilleni.