pelkäävät usein lapsia. Kummalle porttikielto tivoliin etteivät pelästytä toisiaanAlkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:48 Outo Päivä Onnelassa kirjoitti:Aika hankala sanoa mielipidettä mutta.. mua ei häiritse jos jollakin on koira mukana tivolissa, niin kauan kun se on kuin ei oliskaan. Ymmärrän kyllä toisaalta myös hyvin sen jos joku ei siitä pidä. Paikalla on kuitenkin paljon lapsia ja voi ottaa huomioon että monet ihan todella oikeasti pelkäävät koiria.
Jos en nyt ihan täysin väärässä ole, niin mulla on sellanen kutina, että em. paikkoihin ei sais koiria viedä.Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:56 Patarouva kirjoitti:Entäs sitten esim. Särkänniemen huvipuisto ja Linnanmäki, sinnekkinkö ilman koiria, onkohan niissä koirakieltokylttejä?
KoiratAlkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:56 Patarouva kirjoitti:Entäs sitten esim. Särkänniemen huvipuisto ja Linnanmäki, sinnekkinkö ilman koiria, onkohan niissä koirakieltokylttejä?
Tutkin kanssa asiaa eli noin on Särkkiksessä ja Linnanmäelle koiria ei saa viedä =)Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:03 haaskalintu kirjoitti:\KoiratAlkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:56 Patarouva kirjoitti:Entäs sitten esim. Särkänniemen huvipuisto ja Linnanmäki, sinnekkinkö ilman koiria, onkohan niissä koirakieltokylttejä?
Koiria voi tuoda Elämyspuiston alueelle kytkettyinä. Huomioithan kuitenkin muut kulkiessasi lemmikkisi kanssa. Koiria ei saa viedä sisätiloihin eikä Lasten Eläintarhaan. Puiston alueella on vesipisteitä koira-asiakkaille.
http://www.sarkanniemi.fi/www/sisalto.php?lang=fi&id=52
Mä en jaksanu noita linnanmäen tietoja kaivaa esille, kun Särkkä nyt on lähempänä sydäntä. Ja muistelin siellä nähneeni koiria.Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:05 Patarouva kirjoitti:\Tutkin kanssa asiaa eli noin on Särkkiksessä ja Linnanmäelle koiria ei saa viedä =)Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:03 haaskalintu kirjoitti:\KoiratAlkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:56 Patarouva kirjoitti:Entäs sitten esim. Särkänniemen huvipuisto ja Linnanmäki, sinnekkinkö ilman koiria, onkohan niissä koirakieltokylttejä?
Koiria voi tuoda Elämyspuiston alueelle kytkettyinä. Huomioithan kuitenkin muut kulkiessasi lemmikkisi kanssa. Koiria ei saa viedä sisätiloihin eikä Lasten Eläintarhaan. Puiston alueella on vesipisteitä koira-asiakkaille.
http://www.sarkanniemi.fi/www/sisalto.php?lang=fi&id=52
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 13:18 Tulipeikko harmaana kirjoitti:En ottaisi koiraa mukaan huvipuistoon. Koira tuskin siitä nauttisi ja mihin minä sitä huvipuistoalueella pissalle ja kakalle veisin kun hätä yllättää. Se ei myöskään ole mielestäni ajattelevaista muita kohtaan, kun yrittää koiran kanssa liikkkua toisinaan hyvinkin ruuhkaisessa tivolissa/huvipuistossa.
En muuten tarkoittanut pelkkiä lapsia...Vaan kuka tahansa, lapsi, aikuinen, tummaihoinen, romaani, valkoihoinen, intiaani, vauva, leikki-ikäinen, vanhus, keski-ikäinen, naimisissa oleva, leski, avoliitossa asuva, kommuunissa elävä, lomalainen, työssäkäyvä, työtön, opiskelija, kotiäiti, kansanedustaja, graafikko...ym...ym saattaa pelätä koiria.Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:53 Koiratkin kirjoitti:\pelkäävät usein lapsia. Kummalle porttikielto tivoliin etteivät pelästytä toisiaanAlkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:48 Outo Päivä Onnelassa kirjoitti:Aika hankala sanoa mielipidettä mutta.. mua ei häiritse jos jollakin on koira mukana tivolissa, niin kauan kun se on kuin ei oliskaan. Ymmärrän kyllä toisaalta myös hyvin sen jos joku ei siitä pidä. Paikalla on kuitenkin paljon lapsia ja voi ottaa huomioon että monet ihan todella oikeasti pelkäävät koiria.