Kuuluuko kukaan Superiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Siis eikö sieltä tosiaan mitään etuja saa? Ainoa posti joka perille löytää on jäsenmaksu viitteet. Jäsenlehteä tms. ei tule, ei kalenteria, ei mitään vastiketta sille, että maksan maksuja. Sairauslomalle kun jäin niin sain todella epäasiallista palvelua, toisin sanoen kukaan ei halunnut neuvoa minua jne. Taidan vaihtaa liittoa.

Minä olen opiskelijajäsen ja saan säännöllisesti lehden sekä vuoden vaihteessa kalenterin. kohteleeko ne opiskelijoita miellyttävästi, mutta "oikeita" jäseniä noin tympeästi :|

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Minä olen opiskelijajäsen ja saan säännöllisesti lehden sekä vuoden vaihteessa kalenterin. kohteleeko ne opiskelijoita miellyttävästi, mutta "oikeita" jäseniä noin tympeästi :|

Opiskeluaikana minullakin homma toimi ja sain kaikki edut. Nyt en saa edes yhteyttä. Raivostuttavaa, kun jäsenmaksu viitteet kuitenkin kulkee.

Kyllä mulle lehti tulee ja kalenteri ja tosi nopeesti on asiat yleensä käsitelty. Ja liiton kautta sain vakipaikan duunista, kun olisi muuten liiton asianajajat vienyt ketjutetut työsopparit käräjille.

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:

Ei kohtele! Mä olen paljon käynyt jäsenilloissa,yms. Ja ollaan oltu osaston työntekijöiden kanssa yhteydessä liittoon erinäisten asioiden kanssa ja aina ovat meidän puolia pitäneet ja saaneet aikaan paljon hyvää! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Kyllä jäsenlehti tulee kerran kuukaudessa ja kalenteri aina loppuvuodesta.

Miksköhän mulle ei enää tule, vaikka jäsenmaksut maksan ja jäsenmaksu viitteet kuitenkin löytää perille? Täytyy varmaan koittaa soittaa sinne. Mutta niin paha maku on koko liitosta että vaihdan kyllä johonkin toiseen. Täällä päin ei homma toimi.

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:

Miksköhän mulle ei enää tule, vaikka jäsenmaksut maksan ja jäsenmaksu viitteet kuitenkin löytää perille? Täytyy varmaan koittaa soittaa sinne. Mutta niin paha maku on koko liitosta että vaihdan kyllä johonkin toiseen. Täällä päin ei homma toimi.

Kannattaa laittaa vaikka sähköpostia sinne jäsenyksikköön tai johonkin sellaseen.. se voi olla ihan joku inhimillinen virhe.. Jos olet pitkällä saikulla niin saakohan siitä jotain "alennusta" siitä jäsenmaksusta.. ainakin mun ei tartte nyt vanhempainvapaalla maksaa niitä..

Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:

Kannattaa laittaa vaikka sähköpostia sinne jäsenyksikköön tai johonkin sellaseen.. se voi olla ihan joku inhimillinen virhe.. Jos olet pitkällä saikulla niin saakohan siitä jotain "alennusta" siitä jäsenmaksusta.. ainakin mun ei tartte nyt vanhempainvapaalla maksaa niitä..

No olen kyllä laittanut viestiä, mutta ei oo vastausta kuulunut kolmessa viikossa.

Yhteistyössä