P plääh Aktiivinen jäsen 05.12.2007 15 531 1 36 02.04.2008 #1 kuuluuko teidän mielestä tuohon raa'at porkkanatikut? nim juuri sellaista puraisi :x
K Kevätaurinko Aktiivinen jäsen 11.05.2004 12 815 0 36 02.04.2008 #2 No ei tod. :x En oo koskaan ainakaan sellasta annosta saanu joissa olis ollu. Just tänään illalla söin ku mies haki.
No ei tod. :x En oo koskaan ainakaan sellasta annosta saanu joissa olis ollu. Just tänään illalla söin ku mies haki.
O outcider Vieras 02.04.2008 #3 No entäs kuuluukohan siihen jäiset kermaperunat? Sellaiset oli mulla kerran, päältä kuumat ja ekan kerooksen jälkeen ihan kylmiä/jäisiä
No entäs kuuluukohan siihen jäiset kermaperunat? Sellaiset oli mulla kerran, päältä kuumat ja ekan kerooksen jälkeen ihan kylmiä/jäisiä
V vieras Vieras 02.04.2008 #4 Jos sielä on salaattia välissä (en syö kebab annoksia, enkä muutakaan missä on lihaa, eli en voi tietää ) niin kyllä salaatissa voi olla porkkanatikkuja joukossa. Ainakin mun tekemässä salaatissa, tuo vaihtelua ja makua
Jos sielä on salaattia välissä (en syö kebab annoksia, enkä muutakaan missä on lihaa, eli en voi tietää ) niin kyllä salaatissa voi olla porkkanatikkuja joukossa. Ainakin mun tekemässä salaatissa, tuo vaihtelua ja makua