Kuulutko sinä näihin PUUSILMÄ vanhempiin, jotka eivät ymmärrä mitään vastavuoroisuudesta????!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulupukki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mammukka:
Minut varmaan lasketaan näihin röyhkeisiin. Tosin lapsi menee kylään tai kyytiin vain toisen osapuolen pyynnöstä, ei niin, että meiltä oltais tunkemassa puoliväkisin sitä ilmaiseen hoitoon /kyytiin. Vastavuoroisuus olisi tietysti fiksua, mutta olen omienkin lasten kanssa voimieni äärirajoilla elämäntilanteesta johtuen.

Ehkäpä ne toisetkin vanhemmat ovat, mutta silti haluavat että lapsilla käy ystäviä. Haluaisivat myös että lapset pääsisivät käymään kylässä kaverilla.

Tyttö menee yökylään, jos häntä kaveri pyytää. Meillä on myös saanu olla yötä.
Mutta tuo kuskaamishomma.. Vaikka mulla on auto käytössä, niin en pysty viemään, kuin 3viikon välein (joskus 5viikon välein.
Olen nuo viikot yksin lasten kanssa, enkä viitti alkaa pukemaan tuota pienimpää.
Mutta tää sopii hyvin mun ystävälle, kuskaan sit, kun ukko kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja LLL:
Tyttö menee yökylään, jos häntä kaveri pyytää. Meillä on myös saanu olla yötä.
Mutta tuo kuskaamishomma.. Vaikka mulla on auto käytössä, niin en pysty viemään, kuin 3viikon välein (joskus 5viikon välein.
Olen nuo viikot yksin lasten kanssa, enkä viitti alkaa pukemaan tuota pienimpää.

täh. lapsi saa harrastaa mutta kuskaaminen muiden vastuulla? et viitsi pukea yhtä lasta?

Ja oikeasti, teidän röyhkeiden vanhempien lapset on yhtä röyhkeitä ja he usein kutsuvat itse itsensä. Ei niin kuin normaalivanhempien lapset, jotka odottavat kutsua.

Nyt mää putosin kärryiltä.

En ymmärrä mistä kilahdit.
Mulla on tuo yks vielä pieni ja muut kyl hiukka isompia. Jos ottasin kaikki mukaan, niin ne kaveri ei mahtuisi.
Tää järjestely sopii ystävälleni, miksei siis sinullekin?
En viitti varttitunnin takia pukea pienintä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Nyt mää putosin kärryiltä.

Niin siis etten viitti pukea, että veisin vartissa tytöt judoon

Mulla on tuo yks vielä pieni ja muut kyl hiukka isompia. Jos ottasin kaikki mukaan, niin ne kaveri ei mahtuisi.

Tuon mä ymmärrän, mutta se "koska olen yksin niin en viitsi alkaa pukemaan pienintä " meni hiukan ohi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Tuon mä ymmärrän, mutta se "koska olen yksin niin en viitsi alkaa pukemaan pienintä " meni hiukan ohi :D

On niin laiska, että eij aksa pukea. Ehkä kaverisi on liian kiltti, eik äkehtaa sanoa. Kyllä näille hyväksikäyttäjille jonkun pitäisi sanoa suoraan. Tosin eivät opi siitä mitään.

Yhteistyössä