kuulumisia...

  • Viestiketjun aloittaja mamma w
  • Ensimmäinen viesti
mamma w
avaan nyt uuden ketjun jossa olis kivaa jos me nueret äidit vaihdeltaisiin kuulumisia! =)
ite oon 19 ja mulla on ihana prinsessa joka on 1v9kk :heart: ja sit on ihana kihlattu joka on 22v :heart:
 
mamma w
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2006 klo 16:20 mamma w kirjoitti:
avaan nyt uuden ketjun jossa olis kivaa jos me nueret äidit vaihdeltaisiin kuulumisia! =)
ite oon 19 ja mulla on ihana prinsessa joka on 1v9kk :heart: ja sit on ihana kihlattu joka on 22v :heart:
tossa pitäis tietenkin lukea että nuoret eikä nueret! :D
 
Moikka!
Mina olen 18vuotta vielä vähän aikaa :D tyttäreni on 3kk :heart: ja kihlattuni on 20 joka on tällä hetkellä armeijassa.
miedän neitilläkin rupesi hampaita jo pukkaan niin yöt menee vähä niin ja näin, uni tulis tarpeeseen mutta muuten kuuluu hyvää! =)
 
Hei Gloria
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.09.2006 klo 20:00 tamppa kirjoitti:
Moikka!
Mina olen 18vuotta vielä vähän aikaa :D tyttäreni on 3kk :heart: ja kihlattuni on 20 joka on tällä hetkellä armeijassa.
miedän neitilläkin rupesi hampaita jo pukkaan niin yöt menee vähä niin ja näin, uni tulis tarpeeseen mutta muuten kuuluu hyvää! =)
tamppa tuu tonne vauvat 0-12kk kirjotteleen toukokuisiin :D
 
Heipsan! Mä kuulun tälle puolelle vielä jonkin aikaa.. Olen siis 19 ja 1v 7kk tytön iti, yhden miehen vaimo, kaheden koiran ja yhden kissa "mamma" ja odotamme perheeseen syntyväksi vauvaa lokakuun lopulla :)
Asustellaan maalla, remppaillaan taloa pikkuhiljaa ja nautitaan sateen ropinasta peltikattoa vasten :)
 
mamma w
moi kaikille!! =)

mitäs te muut,kävittekö koulua ennen lapsen syntymää vai olitteko jossain töissä?ite kävin koulua ja nyt olen taas aloittanut siellä ;)
tänään mul on vapaata koulusta joten voin olla kotona tyttäreni kanssa =) mut illaks mun pitää mennä töihin,ei kyl ollenkaan maistuis mut sellasta se välil on...
ja tänään täydelliset naiset palaa tauolta ja mä tietysti en ehdi katsoa sitä kun oon töissä :'(
 

Yhteistyössä