Kuuluisko noiden Reimatecin hanskojen pysyä kuivina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pettynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä ainakin taapero uittaa käsiään lätäkössä ihan koko ajan. Siis kastuvat aivan täysin.
En oikein usko, että mikään hanska (tai ehkä 149 euron hanska voi olla) olisi niin hyvin teipattu ym., että pitäisi vettä täysin. Ja jos ei pidä vettä, pitää kuitenkin pukea kurikset. Joten mikä vika kurahanskoissa on? Mulla on vasta yksi hanskaikäinen, joten en ehkä vielä tiedä, miksi pitäisi olla kurakeleillä teccihanskat...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
SIIS SATANELJÄKYMMENTÄYHDEKSÄN EUROA!!!!??!?!
Huh.
sillä hintaa saa aika monet tavalliset ja voi sitten ulkona vaihtaa vaikka vartin välein...

Mä en todellakaan osta monia tavallisia, roudaa niitä retkelle mukana (on muutakin tavaraa kannettavana), kärsi märästä ja kylmästä, jos mä voin ratkaista ongelman rahalla.

Ne on hyvät talvihanskat :D

Takapihalla jos leikkii, niin tokihan niitä hanskoja voi vaihtaa mielin määrin. Mutta jos harrastaa pidempiä reissuja kodin ulkopuolella....

Ja juu, muksulla on tilanteen mukaan kurahanskat tukemassa näitä "reimateccejä". Meilä on erimerkkisiä hanskoja mutta vedenpivimmät on alle kympin rukat.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Taidan siirtyä noihin gorerukkasiin itsekin, jos niitä jostain löytyy täältäpäin.

Goren lisäksi Haltilla taisi olla joku aikuistenmalli. Mutta näistäkin pitäisi varmistaa teippaukset http://www.scandinavianoutdoorstore.com/miesten-asusteet-ja-tekstiilien-hoito/kasineet/alium-kasineet-/

Kiitos. :) (täytyi poistaa toinen linkki lainauksesta kun en ole tänne rekkautunut)

Meillä ainakin taapero uittaa käsiään lätäkössä ihan koko ajan. Siis kastuvat aivan täysin.
En oikein usko, että mikään hanska (tai ehkä 149 euron hanska voi olla) olisi niin hyvin teipattu ym., että pitäisi vettä täysin. Ja jos ei pidä vettä, pitää kuitenkin pukea kurikset. Joten mikä vika kurahanskoissa on? Mulla on vasta yksi hanskaikäinen, joten en ehkä vielä tiedä, miksi pitäisi olla kurakeleillä teccihanskat...

Olisi niin näppärä mennä vaan yksillä hanskoilla. Eikä muksut oikein tykkää pitää noita kurahanskoja (meidän ainakaan) kun niitten kanssa on kömpelömpi leikkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olisi niin näppärä mennä vaan yksillä hanskoilla. Eikä muksut oikein tykkää pitää noita kurahanskoja (meidän ainakaan) kun niitten kanssa on kömpelömpi leikkiä.

Kurahanskojen sisään pienet villasormikkaat, ei toppahanskat?

Täytyy varmaan tätä kokeilla... kyllä niillä nyt jo tarkenisi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys minullakin:
meillä on neidillä reimatecin talvipuku mutta kuitenkin kastuu päältä likomäräksi????? Sisältä suht kuiva mutta raskaaksi se puvun tekee...

Ääk... et ole tosissas tän vastauksen kanssa. Eihän se tec kalvo siinä päällä ole...

Joten mikä vika kurahanskoissa on? Mulla on vasta yksi hanskaikäinen, joten en ehkä vielä tiedä, miksi pitäisi olla kurakeleillä teccihanskat...
Kun ne kurahanskat menevä alle kouluikäisellä myös helposti rikki niissä kuraleikeissä :kieh: Kevään loskakeleillä se tarkoittaa, että kädet ovat jäässä märissä rukkasissa.

Yhteistyössä